AUTOMECHANIKA 2018: NOWOŚCI FEDERAL- MOGUL MOTOPARTS

automech-1

NA zakończonych targach Automechanika 2018 firma Federal- Mogul Motorparts pokazała kilka istotnych nowości i premier. Na stoisku pojawiły się znane marki, nowe produkty, ciekawe technologie oraz została podkreślona współpraca firmy z sektorem OE.

We Frankfurcie swoją premierę miał Garage Gurus – program oferujący szkolenia i wsparcie techniczne.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Firma zaprezentowała również nowatorskie rozwiązania stosowane w produkcji części układu kierowniczego i zawieszenia MOOG – podkreślające wkład tej marki w rozwój wiedzy inżynierskiej i chęć wyróżnienia się od produktów konkurencji.

Co prezentowały inne marki?

automech-2

Champion Kultowa marka kontynuuje ekspansję. Do końca 2018 roku w ofercie pojawią się akumulatory. Razem z częściami hamulcowymi i oświetleniem, które niedawno pojawiły się w sprzedaży, wzmocnią Championa jako markę kompleksowo wspierającą warsztaty. Dewiza Championa to oferowanie za rozsądną cenę dobrych produktów, na których można polegać. Do końca roku oferta Championa będzie obejmować części hamulcowe, akumulatory, oświetlenie, filtry, wycieraczki oraz części do układu zapłonowego.

Ferodo Obecność marki w sektorze OE podkreśla wkład tej marki w rozwój innowacji i wysokiej jakości produktów hamulcowych. Ferodo jako pierwsza marka na rynku wtórnym wprowadziła bezmiedziowe klocki hamulcowe Eco- Friction. Klocki Ferodo są używane jako wyposażenie fabryczne Forda Fiesty, podobnie zresztą jak Forda Galaxy i Audi A4. Opracowanie kierunkowych klocków hamulcowych jest kolejnym potwierdzeniem zdolności marki do tworzenia najnowocześniejszych produktów.

Prezentacji nowych klocków kierunkowych towarzyszył film o skuteczności ich pracy i sposobie użycia. Ferodo na targach Automechanika pokazało również ofertę kompozytowych tarcz hamulcowych, które oferują lepszą skuteczność hamowania a jednocześnie są lżejsze od produktów tradycyjnych. O sukcesach Ferodo świadczą przykłady współpracy z sektorem OE, nowinki technologiczne oraz zdolność do szybkiego reagowania na potrzeby rynku poprzez ciągłe poszerzanie asortymentu.

automech-3

Jurid. Marka świętuje swoje ostatnie sukcesy w sektorze OE. Podczas targów zaprezentowała nowe opakowania produktów przeznaczonych dla pojazdów osobowych i użytkowych. Na stoisku znalazły się klocki hamulcowe Jurid do nowego modelu Alfy Romeo oraz prezentacje innych produktów. Marka pokazała także nowe lekkie tarcze kompozytowe, które oferują wyższą skuteczność pracy i najwyższą trwałość.

BERU. Poza nowymi irydowymi świecami zapłonowymi marka zaprezentowała praktyczne narzędzia i czujniki. Wszystkie z nich są promowane na zmienionej i bardziej responsywnej stronie internetowej. Jedyna w swoim rodzaju oferta świec żarowych, obejmująca świece ceramiczne i świece żarowe z czujnikiem ciśnienia (PSG), została rozszerzona o nowe moduły sterujące. Ofertę BERU dopełnia rozbudowana oferta świec zapłonowych, cewek oraz narzędzi montażowych.

Części silnikowe

Wśród propozycji marek Federal- Mogul Motorparts znalazły się również nowe produkty będące odpowiedzią na technologie stosowane w nowoczesnych silnikach.

automech-4

Nüral wprowadził powłokę Ecotough NG, która ogranicza zużycie silników benzynowych. Powłoka zwiększa wytrzymałość komponentów w nowoczesnych turbodoładowanych silnikach o mniejszej pojemności. Zużycie płaszcza tłoka jest mniejsze nawet o 40 proc. a jego tarcie o 15 proc. Jest to najnowsza innowacja marki Nüral, która wykorzystuje bogate doświadczenie w projektowaniu tłoków dla sektora OE.

AE pokazała zawory wypełnione sodem (Sodium Filled Hollow Valves), które pozwalają obniżyć temperaturę pracy głowicy zaworu nawet o 20 proc. w połączeniu z około 16 proc. redukcją masy. Takie efekty przyniosło zagłębienie zaworu i napełnienie go ciekłym sodem, który skutecznie rozprasza ciepło podczas pracy zaworów.

Goetze zaprezentowało nowe zawory przeznaczone na rynki DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). To jedna z najstarszych marek branży motoryzacyjnej. Dostarcza zaawansowane technicznie komponenty, znacznie obniżające zużycie oleju i emisję zanieczyszczeń poprzez redukcję tarcia i wydłużoną żywotność silnika.

Payen we Frankfurcie zaprezentował Fibersheets – rozwiązanie dla niedostępnych lub trudnych do zidentyfikowania uszczelek, będące rozszerzeniem oferty Pro-Fit. Dzięki ponad 10 500 referencjom uszczelnień, uszczelek olejowych i głowicy, marka Payen oferuje rozwiązania do niemal wszystkich pojazdów lekkich i użytkowych.

automech5

– Targi Automechanika to doskonałe miejsce do zaprezentowania naszych najnowszych technologii i produktów. To również okazja, aby porozmawiać o sukcesach firmy, takich jak rosnące zastosowanie klocków Ferodo w nowych modelach pojazdów. W naszej branży chodzi o innowacje, dlatego aby odnieść sukces, trzeba nieustannie rozwijać nowe technologie i przewidywać trendy. Zawsze szczyciliśmy się produktami, które nasze marki wprowadzają na rynek. To produkty wysokiej jakości, którym mogą ufać mechanicy na całym świecie. Nasza branża zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Wszyscy działamy niezwykle szybko w odpowiedzi na rosnące tempo globalnego handlu. Każda z naszych marek jest ciągle ulepszana, aby pomóc naszym klientom w sprostaniu kolejnym wyzwaniom i wykorzystaniu nowych możliwości. Teraz dzięki programowi Garage Gurus możemy świadczyć światowej klasy wsparcie techniczne i szkolenia dla naszych partnerów biznesowych, mechaników i klientów końcowych w regionie EMEA – podkreśla Andrew Sexton, President, EMEA Aftermarket; Regional President, Federal-Mogul Motorparts, EMEA.