BEZPŁATNY PRZEWODNIK: VISIT POLAND WITH A2 TO EUROPE

visit a2

W 2015 r. Europa ponownie stanie się najczęściej odwiedzanym kontynentem. Światowa Organizacja Turystyki (UNWTO) szacuje, że przy utrzymaniu ogólnoświatowego 4 proc. tempa wzrostu liczby przyjazdów, będzie to nawet 600 mln osób czyli aż o 2,3 mln więcej niż rok temu.

Z danych Ministerstwa Sportu i Turystyki wynika, że do końca 2015 roku Polskę odwiedzi nawet 76 mln cudzoziemców, z których 16 mln stanowić będą turyści.


Zobacz także:

TURYSTYKA

GPS/AUDIO


 

Dla wszystkich, którzy zdecydują się na turystykę samochodową, Autostrada Wielkopolska wprowadza udogodnienia w bezpłatnej aplikacji A2 DO EUROPY, mobilnym przewodniku podróży po Europie. Podróż w 46 krajach Europy można już zaplanować aż w 7 językach do wyboru: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim, włoskim oraz rosyjskim.

Wprowadzeniu udogodnień w aplikacji towarzyszy kampania społeczno- edukacyjna „Visit Poland with A2 to EUROPE”, której celem jest promocja turystycznych walorów naszego kraju. Patronat honorowy nad kampanią sprawują: Minister Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyki. Patronami akcji są miasta: Poznań, Łódź, Kraków, Szczecin, Gdańsk, Olsztyn, Kazimierz Dolny oraz Zakopane.

Przed rozpoczęciem sezonu wakacyjnych wyjazdów dane aplikacji zostały zaktualizowane także o najnowsze, dostępne informacje na temat wysokości opłat na wszystkich europejskich autostradach oraz uzupełnione o nowe trasy – objęte wyłącznie elektronicznym poborem opłat.

– Tegoroczna edycja kampanii skupia się na promocji ciekawych wydarzeń oraz turystycznych walorów Polski zarówno wśród rodzimych jak i zagranicznych turystów. Wprowadzając na początku tego roku dwujęzyczną komunikację w mediach społecznościowych, otworzyliśmy się na europejski dialog poszerzając grono zagranicznych odbiorców. Konsekwencją proeuropejskiej komunikacji jest podzielenie się zasobami i możliwościami jakie zapewnia aplikacja A2 DO EUROPY. Wierzymy, że dzięki udostępnieniu aplikacji w aż 7 wersjach językowych podniesiemy znacznie komfort korzystania z tego narzędzia. W tym roku aplikacja zyskuje prawdziwie europejski wymiar stając się uniwersalnym narzędziem dla wszystkich kierowców z zagranicy – mówi Zofia Kwiatkowska, rzeczniczka AWSA.

W ramach kampanii „Visit Poland with A2 TO EUROPE” zaplanowane są działania w mediach ogólnopolskich, branżowych (motoryzacyjnych i podróżniczych) oraz regionalnych. Dodatkowo w mediach społecznościowych zostanie przeprowadzona kampania informacyjna wraz z szeregiem działań aktywizujących użytkowników. Aplikację „A2 DO EUROPY” można znaleźć na oficjalnym profilu AWSA na Facebooku, na stronie internetowej lub bezpośrednio wybierając www.europa-autostrada-a2.pl. Aplikacja jest też dostępna bezpłatnie we wszystkich app storach.