BMW NASTAWIA SIĘ NA e-SPORT – BĘDZIE MOCNA PROMOCJA

BMW postanowiło obecnie znacznie zwiększyć swoje zaangażowanie w świat gier komputerowych, internetowych i symulacyjnych (e-sport).

Zyskują one coraz bardziej na popularności zwłaszcza wśród członków grupy docelowej Next Generation.


Zobacz także:

SPORT

ROZMAITOŚCI


 

BMW w świecie wirtualnego sportu po raz pierwszy pokazało się już w 2017 roku, występując jako oficjalny partner europejskiego finału mistrzostw League of Legends w Paryżu.

Swoją pozycję w świecie e-sportu marka ugruntowała ostatecznie w 2019 roku dzięki udanemu sezonowi SIM- racingowemu, który zakończył się premierą Sim Live w BMW Welt w Monachium.

Segment e-sportu jest od lat obszarem o znacznym tempie wzrostu. Coraz więcej graczy różnych narodowości rywalizuje ze sobą zarówno w symulacjach sportowych, jak i pozasportowych online, ale także w popularnych wydarzeniach offline na całym świecie.

– E-sport pokazuje nam, w jaki sposób sportowa rozrywka może się nadal rozwijać i odgrywać ważną rolę pomimo dzisiejszych wyzwań. Poprzez nasze zaangażowanie w e-sport chcemy stać się trwałym, globalnym partnerem wspierającym zespoły i całą dyscyplinę – przed, w trakcie i po tych niepewnych czasach. Wspólnie z najlepszymi zespołami na świecie staramy się wykorzystać nasze umiejętności w zakresie projektowania i innowacji, aby pomóc w długofalowym kształtowaniu tej dyscypliny. Nasze zaangażowanie w e-sport jest ważnym krokiem i po raz pierwszy oferuje zupełnie nowe punkty kontaktu z dynamiczną i szybko rozwijającą się społecznością. Traktujemy e-sport jako ważny obszar naszych przyszłych działań marketingowych wspierających BMW w dążeniu do bycia emocjonującą marką, z którą ludzie się identyfikują – mówi Jens Thiemer, starszy wiceprezes ds. klientów i marki BMW.

Aby na dłuższą metę stać się nowym liczącym się podmiotem w branży e-sport, BMW już teraz jest partnerem pięciu najlepszych organizacji e-sportowych na świecie. Cloud 9, Fnatic, Funplus Phoenix, G2 Esports i T1 mają po maksymalnie 200 zawodników, którzy grają głównie w klasyczną grę League of Legends.

Współpraca pomiędzy BMW a zespołami e-sportowymi jest bardzo szeroka i wykracza daleko poza czysty sponsoring. BMW zapewnia zespołom wiedzę i doświadczenie swoich inżynierów i projektantów w zakresie opracowywania sprzętu i oprogramowania idealnie dostosowanego do potrzeb graczy. Zaangażowanie BMW obejmuje również dostarczanie oficjalnych samochodów zespołowych. Każda organizacja będzie miała samochód zespołowy ze specjalnym, przyciągającym wzrok foliowaniem.