BMW: NOWA SERIA 5 WJEŻDŻA DO SALÓW I NA POLSKIE DROGI

bmw-s5_do1

BMW serii 5 to najpopularniejsza na świecie biznesowa limuzyna klasy premium, który łączy sportowy charakter z elegancją. To także lider swojego segmentu na polskim rynku, gdzie w 2016 roku zanotował 1786 rejestracji.

W sobotę 11 lutego model zastanie po raz pierwszy zaprezentowany w salonach sprzedaży w całym kraju. Dealerzy marki organizują dni otwarte, podczas których klienci mogą liczyć na prezentacje możliwości auta oraz jazdy próbne.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Premiera nowego BMW serii 5 jest wspierana intensywną kampanią marketingową. Jej główne hasło to „Biznesowy Atleta”, oddające dwa oblicza tej stylowej i komfortowej, a zarazem sportowej limuzyny. Ambasadorem nowego modelu oraz bohaterem telewizyjnych spotów reklamowych został aktor Scott Eastwood.

Zaawansowane technologie, dynamika, nowe wersje silnikowe

Dotychczas na świecie sprzedano około 7,9 miliona egzemplarzy BMW serii 5. Nowa, siódma już generacja ma kontynuować sukces poprzednika, którego wybrało 2,1 miliona klientów.

Nowe auto wyposażone jest w liczne systemy, które oferują kierowcy zaawansowane wsparcie podczas jazdy, takie jak asystent kierowania i toru jazdy, system wymijania i ostrzegania przed pojazdami z boku, a także asystent zmiany pasa ruchu. Dużym wsparciem dla kierowcy jest także kolorowy wyświetlacz BMW Head-Up, który w porównaniu z poprzednią wersją ma o 70 proc. większą powierzchnię wyświetlania. Zastosowana została także najnowsza wersja BMW Connected oraz znana z BMW serii 7 obsługa za pomocą gestów.

Model zadebiutuje z dwoma silnikami wysokoprężnymi i dwoma benzynowymi. W marcu 2017 r. w ofercie pojawi się także BMW 530e iPerformance – BMW serii 5 Limuzyna z napędem hybrydowym plug-in. Dostępne będą także BMW 520d EfficientDynamics Edition oraz BMW M550i xDrive.

Więcej informacji dotyczących nowej generacji BMW Serii 5 dostępne jest u dealerów BMW oraz na stronie internetowej http://www.bmw.pl/.