CHEVROLET: NAGRODZONO NAJLEPSZYCH PARTNERÓW

Ch 2_283161

W całym ubiegłym roku zarejestrowano w Polsce rekordową liczbę 10 474 nowych Chevroletów1. Wynik ten jest aż o 37 procent lepszy niż rok wcześniej i przekłada się na udział w rynku na poziomie 3,83 procenta.

Szczególnie wysokim powodzeniem Chevrolety cieszyły się wśród klientów indywidualnych. W 2012 roku aż trzy modele Chevroleta znalazły się w swoich segmentach na podium samochodów kupowanych najchętniej przez osoby prywatne. Orlando był najczęściej wybierany przez tę grupę w klasie minivanów, Spark zajął drugie miejsce, natomiast Aveo znalazło się na trzecim miejscu w segmencie B.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


– Rekordowe wyniki sprzedaży i duża popularność naszych modeli wśród klientów indywidualnych, którzy szczególnie wnikliwie analizują korzyści wynikające z zakupu danego produktu, potwierdzają atrakcyjność gamy modelowej Chevroleta – powiedział sieć, , dyrektor generalny Chevroleta w Polsce. Dużym atutem Chevrolet Poland jest doświadczona, świetnie wyszkolona i przygotowana do obsługi klientów sieć dilerska.

Podczas dorocznej Konwencji Dilerskiej Chevrolet nagrodził statuetkami „Louisa” dilerów, którzy w 2012 roku osiągnęli najlepsze wyniki:

– Statuetkę za najwyższą sprzedaż samochodów otrzymał diler Kanclerz sp. z o.o. z Rudy Śląskiej (kolejne miejsca: Fijałkowski z Rybnika oraz Mucha sp.j. z Tych – diler ten otrzymał również statuetkę za najwyższy wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2011);

– Za najwyższą sprzedaż części i akcesoriów wyróżniony „Louisem” został warszawski Auto Żoliborz sp. z o.o. (kolejne miejsca: krakowski Marimex sp. z o.o sp. k. oraz Kanclerz sp. z o.o. z Rudy Śląskiej);

– Firma P.P. Dariusz Pindur z Giżycka została uhonorowana za najwyższy udział w rynku lokalnym w rejestracji nowych samochodów;

– Warszawski Auto-Pol-Serwis sp. z o.o. S.K.A otrzymał statuetkę „Louisa” za najwyższą sprzedaż flotową w Polsce w 2012 roku;

Dilerzy, którzy zajęli 4 i 5 miejsca w rankingu sprzedaży samochodów oraz sprzedaży części i akcesoriów:

– MM Cars sp. z o. o. z Katowic oraz Auto-Pol-Serwis sp. z o. o. S.K.A. z Warszawy;
– Auto-Pol-Serwis sp. z o. o. S.K.A. z Warszawy oraz Mucha sp. j. z Tych.

Firmy, które osiągnęły najwyższą efektywność sprzedaży w swoich regionach:

– w regionie północno-zachodnim najwyższą efektywność sprzedaży zanotowali: Dekarczyk z Grudziądza, Jerzy Bogacki ze Szczecina oraz Serwis Haller sp. z o. o. z Trójmiasta
– w regionie północno-wschodnim za najwyższą efektywność sprzedaży nagrodzeni zostali: Pindur z Giżycka, Kwiatkowski sp. z o. o. z Ełku oraz Jastrzębski S.A. z Siedlec
– w południowo-zachodniej części kraju najwyższą efektywność sprzedaży osiągnęli: Mucha sp. j. z Tych, MM Cars sp. z o.o. z Katowic oraz Fijałkowski z Rybnika
– w regionie południowo-wschodnim najwyższą efektywność sprzedaży zanotowali: Euromarket sp. z o.o. z Krakowa, Auto-Ring sp. z o.o. z Tarnowa oraz Marimex sp. z o. o. sp. k. z Krakowa.

Nagrodzeni zostali również:

– Auto-Toruń sp. z o.o. z Lubicza k. Torunia za sprzedaż pierwszego Chevroleta Cruze;
– Auto Żoliborz sp. z o.o. z Warszawy za najwyższą sprzedaż części i akcesoriów w stosunku do liczby sprzedanych samochodów;
– Hornet sp. z o.o. z Wrocławia został uhonorowany za sprzedaż symbolicznego, pierwszego samochodu po przekroczeniu historycznej liczby 10 000 sztuk przez markę Chevrolet w Polsce w roku 2012.