CITROEN: PREMIERA NOWEGO C4 GRAND PICASSO

C4_62815.img

Jeszcze przed rozpoczęciem Salonu samochodowego IAA we Frankfurcie, w Iławie odbyła się polska premiera nowego Citroena Grand C4 Picasso. Pojawi się on w polskich salonach już w październiku tego roku.

Gama tego produktu, podobnie jak w przypadku wersji 5-miejscowej, będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia i czterech jednostkach silnikowych, w tym dwóch benzynowych i dwóch wysokoprężnych. Podstawowa wersja z benzynowym silnikiem 1.6 VTi o mocy 120 KM będzie dostępna już od 61 400 złotych brutto.


Zobacz także:
PREMIERY


Rozbieżność pomiędzy analogicznymi wersjami wyposażeniowymi i silnikowymi nowego Citroena C4 Picasso i Grand C4 Picasso wynosi 1 500 złotych co oznacza, że klient, w zależności od potrzeb, może wybrać odpowiednią dla siebie wersję bez obawy o duże różnice cenowe.

Zastosowanie modułowej platformy EMP2 umożliwiło cofnięcie tylnej osi Grand C4 Picasso o 55 mm w porównaniu do 5-miejscowej wersji i zwiększenie rozstawu osi aż do 2,84 m (największy rozstaw osi w tym segmencie, większy nawet niż w modelu C8).

Zachowując tę samą długość co jego poprzednik, nowy Grand C4 Picasso oferuje:
– miejsce na pokładzie dla 7 osób, dzięki trzeciemu składanemu rzędowi siedzeń;
– ponad 2,75 m długości ładunkowej po złożeniu do pozycji stolika fotela pasażera z przodu;
– największą w segmencie przestronność w rzędach 2. i 3. o dużym zakresie regulacji (przestrzeń na nogi na wysokości kolan do 217 mm w rzędzie 2. i do 108 mm w rzędzie 3.);
– łatwy do 3. rzędu, dzięki udoskonaleniu gabarytów i kąta otwarcia drzwi (koła tylne zostały przesunięte o 55 mm w stosunku do wersji 5-miejscowej), i największy w segmencie zakres regulacji wzdłużnej foteli w 2. rzędzie (150 mm) ;
– większą o 69 litrów objętość ładunkową w porównaniu do poprzedniej generacji tego modelu i bagażnik o pojemności 645 litrów VDA i ponad 700 litrów po przesunięciu maksymalnie do przodu foteli 2. rzędu.

Już od pierwszego poziomu wyposażenia samochód będzie wyposażony w dotykowy tablet 7”, z którego dostępne jest sterowanie m.in. klimatyzacją, systemem audio i telefonem. Panoramiczny, 12” ekran HD, dostępny od poziomu Intensive, umieszczony w górnej części deski rozdzielczej służy do wyświetlania informacji dotyczących jazdy, a jego konfiguracja dostępna jest z kierownicy.

Bezpieczeństwo podróży zapewniają zastosowane w nowym Grand C4 Picasso liczne systemy, m.in. aktywny regulator prędkości, system kontroli martwego pola i aktywne pasy bezpieczeństwa współpracujące z dostępnym opcjonalnie systemem AFIL II generacji. W aucie dostępny będzie również znany już z innych modeli marki system Citroen eTouch oferujący Połączenie Alarmowe i połączenie z Assistance z Lokalizacją.

Gama będzie oparta na czterech poziomach wyposażenia (Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive) i czterech jednostkach silnikowych (benzynowych 1.6 VTi 120 i 1.6 THP 155 oraz wysokoprężnych 1.6 HDi 90 i 1.6 e-HDi 115). Pod koniec 2013 roku do gamy wprowadzony zostanie także silnik 2.0 BlueHDi 150 spełniający normę Euro6.

Wersja wyposażenia Attraction obejmuje między innymi:
– poduszki powietrzne przednie, boczne i kurtynowe;
– systemy bezpieczeństwa: ABS+EBA+EBD;
– ESP + Inteligentny System Kontroli Trakcji;
– obręcze kół stalowe 16″ z oponami 205/60 R16 i kołpakami HEGOA;
– zestaw naprawczy do kół;
– regulator/ogranicznik prędkości programowany;
– wskaźnik zmiany biegów;
– wspomaganie ruszania na wzniesieniu;
– elektryczny hamulec postojowy;
– system uruchamiania pojazdu przyciskiem START;
– światła dzienne LED;
– wspomaganie kierownicy (elektryczne);
– kierownica obszyta skórą, regulowana na wysokość i głębokość;
– klimatyzacja manualna;
– lusterka boczne ogrzewane i sterowane elektrycznie;
– tablet dotykowy 7″;
– ekran LCD monochromatyczny;
– radio z 6 głośnikami (z monotunerem);
– gniazdo USB + gniazdo Jack;
– zestaw głośnomówiący Bluetooth.

Wersja Seduction wyposażona jest dodatkowo w:
– przednie reflektory przeciwmgłowe;
– klimatyzacja dwustrefowa automatyczna;
– automatycznie włączane wycieraczki i reflektory przednie;
– szyba przednia atermiczna;
– nawiewy w 2-gim rzędzie siedzeń;
– radio z bi-tunerem;
– gniazdo 12 V;
– fotel pasażera z przodu ze składanym oparciem;
– schowek w konsoli środkowej z roletą (dla wersji ze skrzynią ETG6 – wyjmowany);
– stoliki w oparciach foteli przednich (składane).

Wersja Intensive wyposażona jest dodatkowo w:

– zdalny dostęp oraz bezkluczykowe uruchamianie pojazdu (ADML);
– ekran panoramiczny HD 12″ z możliwością personalizacji;;
– pakiet Miejski z kamerą cofania (radar cofania + kamera cofania z wyświetlaniem obrazu na ekranie panoramicznym HD 12”);
– nawigacja sterowana z tabletu dotykowego 7″;
– pakiet Oświetlenie (podświetlenie klamek wewnętrznych, przestrzeni pod nogami, schowków w drzwiach przednich);
– pakiet Podróżny (zasłonki okien w 2. rzędzie + dodatkowe lusterko do obserwacji pasażerów z tyłu);
– reflektory przeciwmgłowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów;
– port USB x2 + złącze Jack;
– listwy dachowe;
– obręcze kół 16″ ze stopów lekkich;
– lampka / latarka w bagażniku.

Wersja Exclusive wyposażona jest dodatkowo w:
– Citroen eTouch (Połączenie z Assistance z lokalizacją, połączenie alarmowe z lokalizacją);
– Radar parkowania przodem;
– pakiet Park Assist (system Park Assist + system kontroli martwego pola + pomiar dostępnego miejsca do parkowania);
– pakiet Drive Assist (aktywny regulator prędkości z systemem ARTIV, aktywne pasy bezpieczeństwa, lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne);
– pakiet Lounge (fotel pasażera typu Relax o podwyższonym komforcie, fotele przednie z funkcją masażu i regulacją lędźwiową elektryczną, 5 zagłówków typu Relax);
– gniazdo 230V;
– szyby boczne wielowarstwowe, przyciemniane;
– tapicerkę skórzano-materiałową;
– automatycznie sterowaną pokrywę bagażnika;
– światła tylne LED z efektem 3D;
– obręcze kół ze stopów lekkich 17″ AQUILLON dwukolorowe czarne z oponami 205/55 R17.

CENY

Cennik nowego Grand C4 Picasso zamieszczamy poniżej w galerii.