DAF: PIERWSZY XF EURO 6 TRAFIŁ DO SACHS TRANS

D 1_Marek Sachs

W siedzibie firmy DAF Trucks Polska w Wolicy nastąpiło uroczyste przekazanie pierwszego w Polsce ciągnika siodłowego DAF XF Euro 6 firmie Sachs Trans z Radlina. Samochód odebrał właściciel firmy pan Marek Sachs wraz z żoną, córką oraz synami, którzy wspólnie zarządzają firmą.

Kabina zamówionego pojazdu DAF XF Euro 6 w wersji Super Space Cab jest w kolorze czarnym, natomiast jej wnętrze posiada kolor sky. Wyposażony jest w silnik Paccar MX13 460 KM, reflektory LED, światła skylight, Truck Navigation Radio, blokadę nocną DAF Night Lock, aluminiowe felgi oraz hamulec silnikowy MX Engine Brake.


Zobacz także:
UŻYTKOWE


Firma Sachs Trans zakupiła swój pierwszy pojazd DAF na początku lat 90-tych XX wieku i posiada obecnie własny tabor 108 samochodów marki DAF spełniających normy emisji Euro 5.

– Jesteśmy wierni marce DAF ze względu na jakość pojazdów, która koresponduje z naszym podejściem do maksymalnej jakości świadczonych usług naszym klientom – powiedział Marek Sachs, właściciel firmy Sachs Trans.

D 2_M.Sachs z rodzina, M.Taniewski

Flota firmy Sachs jest jedną z największych flot DAF-a w Polsce i stale poszerza zakres swoich usług oferując, poza standardowym transportem drobnicowym, przewóz towarów ADR oraz ładunków ponadgabarytowych. Stały kontakt telefoniczny z kierowcami zapewniają realizację każdego zlecenia na najwyższym poziomie. Dzięki ciągłemu rozwojowi i polityce stabilnego wzrostu Sachs Trans jest liderem w swoim regionie. Certyfikat ISO oraz otrzymane, liczne nagrody i wyróżnienia, jak Gazela Biznesu dobitnie świadczą o profesjonalnym podejściu Zarządu do biznesu.

Firma zajmuje się transportem międzynarodowym na terenie całej Unii Europejskiej, która ma swoje biura w Polsce w Radlinie w Wodzisławiu Śląskim jak i w Czechach. Pojazdy firmy Sachs Trans wielokrotnie były wyróżniane nagrodami za najładniejszy pojazd na różnych spotkaniach i wydarzeniach związanych z transportem drogowym.

D 3_XF E6

Nowy XF
• nowe silniki PACCAR MX-13 Euro 6 oraz PACCAR MX-11 Euro 6;
• żywotność silnika do 1,6 mln km;
• niskie zużycie paliwa;
• maksymalna wydajność do 2500 Nm przy niskich prędkościach obrotowych silnika;
• masa zoptymalizowana pod kątem jak największej ładowności;
• całkowicie nowe podwozie;
• pojemność zbiorników paliwa do 1500 litrów;
• komfort jazdy i znakomita stabilność;
• niskie koszty eksploatacji;
• przeglądy nawet co 150 000 km;
• wiele nowych rozwiązań ATe:
– skrzynie biegów AS Tronic „PACCAR by ZF” z EcoRoll i Fast Shift;
– nowy tylny most o nowych przełożeniach;
– system Driver Performance Assistant (DPA) jako standardowe wyposażenie wszystkich wersji.

D 5_M.Sachs z rodzina