DS: PIERWSZY SALON MARKI OTWARTY W WARSZAWIE

ds_gal1

W Warszawie przy Al. Krakowskiej 206 odbyło się uroczyste otwarcie pierwszego w Polsce Salonu Marki DS. Wydarzenie pod hasłem „awangardy” było inspirowane mottem marki DS: Spirit of Avant–Garde.

Podczas uroczystości zaprezentowane zostały różne oblicza awangardy oscylującej wokół świata motoryzacji, architektury, sztuki, designu oraz mody. Wśród zaproszonych gości znaleźli się miłośnicy sztuki, przedstawiciele biznesu a także wiele gwiazd.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Ambicją Marki DS jest zapoczątkowanie cyklu inicjatyw kulturalnych i uczynienia z salonu DS śmiałej i osobliwej przestrzeni wydarzeń artystycznych, miejsca wystaw, pokazów oraz współpracy z awangardowymi twórcami.

Otwarcie pierwszej awangardowej wystawy rozpoczęło się konferencją prasową połączoną z panelem dyskusyjnym na temat przenikania sztuki do różnych dziedzin życia, w tym przestrzeni publicznej oraz wpływie awangardy na pracę artystów. Zaproszeni goście, prelegenci mieli okazję zaprezentować swoją twórczość. Uroczystość kontynuowano podczas wieczornej Gali, którą umilił koncert Miki Urbaniak – artystka łącząca takie gatunki muzyczne jak jazz, R&B oraz swing.

 

Pierwszy dzień życia salonu uświetniła prezentacja przygotowanych specjalnie na tą okazję dzieł artystów znanych z awangardowych projektów. Dzięki Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej została odsłonięta zrekonstruowana makieta architektonicznej mieszkalnego galeriowca z 1925 r. projektu Józefa Malinowskiego. Odważną kolekcje mebli zademonstrowała szwajcarska firma Vitra.

Specjalnie z okazji inauguracji salonu marki DS w Warszawie, Joanna Klimas – najbardziej paryska wśród polskich projektantów – zaprojektowała i przedstawiła trzy awangardowe suknie, inspirowane stylistyką DS. A to wszystko w otoczeniu gamy samochodów DS, w tym legendarnego DS21.

Partnerami wydarzenia byli: Fundacji, Klimas, Centrala, Vitra.

Marka DS

Zrodzona w Paryżu francuska marka DS miała swoją oficjalną premierę 1ego czerwca 2014 roku, stawiając sobie za cel przywrócenie francuskiej motoryzacji należnego jej miejsca w najwyższej kategorii. Wykorzystujące największe zdobycze francuskiego know-how modele DS wyróżniają się innowacyjnością, kontynuując dziedzictwo przekazane przez model DS z 1955 roku. Zaprojektowana dla klientów poszukujących indywidualnego stylu i wizerunku gama DS obejmuje modele DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4, DS 5, DS 5LS i DS 6 (dwa ostatnie sprzedawane wyłącznie w Chinach).