FIAT: NOWY 124 SPIDER Z NAPĘDEM NA TYLNĄ OŚ – ZAMÓWIENIA TRWAJĄ

Fiat_124-S1

Nowy Fiat 124 Spider ożywia legendę, przenosząc jej klasyczny styl i dobre osiągi do współczesności. Nowa generacja składa hołd modelowi, który został wprowadzony na rynek 50 lat temu.

Samochód zapewnia właściwości roadstera połączone z nowoczesnymi technologiami oraz bezpieczeństwem. To to wszystko w parze z ciekawą stylistyką.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Nowego Fiata 124 Spider można już zamawiać. Ceny z silnikiem benzynowym 1.4 MultiAir II 16v 140 KM dotyczą dwóch wersji: 124 Spider kosztuje 110 000 złotych, a 124 Spider Lusso – 117 000 złotych.

Fiat_124-S2

Projektanci w Centrum Stylu Fiata stworzyli samochód, który w nowej perspektywie ujmuje klasyczny design poprzednika. Przód samochodu jest masywny, lecz nie agresywny, a dwa niewielkie przetłoczenia na masce wskazują na moc silnika. Z boku auto zachwyca proporcjami bolidu sportowego, sugerującymi wzdłużne położenie silnika i napęd na tylną oś, a także zmniejszony przedział pasażerski.

Design składa hołd przeszłości, ponownie interpretując stylowe wykończenia z dodaniem nowoczesnych akcentów. Nowe auto zachowuje pewne cechy oryginalnego samochodu z 1966 r., uznawanego jednogłośnie za jeden z najładniejszych modeli modeli Fiata wszech czasów. Ma smukłą, ponadczasową sylwetkę, atrakcyjne, klasyczne poszycia boczne, nisko położony środek ciężkości i długą maskę, jak prawdziwy samochód sportowy.

Odniesienia do historycznego modelu są również widoczne w górnej części wlotu powietrza oraz w strukturze sześciokątnej przedniej atrapy chłodnicy, w klasycznych „garbach” wzdłuż przedniej maski i śmiałych, poziomych światłach tylnych.

Fiat_124-S3

Wnętrze zaprojektowano i wykonano w celu zapewnienia maksymalnej wygody wszystkim osobom podróżującym, począwszy od zastosowania najwyższej jakości miękkich materiałów. Ergonomiczny kształt samochodu zwiększa doznania z jazdy, także dzięki ułożeniu pedałów, kierownicy i skrzyni biegów. Nowy Spider jest dostępny w wersjach wyposażenia 124 Spider i Lusso. Każda z nich zawiera oferte ośmiu różnych kolorów nadwozia: dwóch odcieniach pastelowych (Czerwony Passione i Biały Gelato), pięciu odcieniach metalicznych (Czarny Vesuvio, Szary Argento, Szary Moda, Brązowy Magnetico i Niebieski Italia) oraz trójwarstwowym biały Ghiaccio.

W regionie EMEA, Fiat 124 Spider wyposażony jest w 1,4-litrowy turbodoładowany silnik czterocylindrowy z technologią MultiAir, który dostarcza moc 140 KM i moment obrotowy 240 Nm oraz jest dostępny z sześciobiegową manualną skrzynią biegów. Osiągi: maksymalna prędkość 215 km/h, przyspieszenie od 0-100 km/h w 7,5 sekundy.

Zawieszenie Fiata 124 Spider to podwójne wahacze z przodu i układ wielowahaczowy z tyłu, specjalnie zestrojone w celu zapewnienia większej stabilności podczas hamowania i skręcania. Kierownica obraca się lekko i żywo reaguje na manewry dzięki zastosowaniu elektrycznego układu wspomagania.

Fiat_124-S4

Zestrojenie układu kierowniczego i zawieszenia, lekka rama, równomierne rozłożenie masy oraz turbodoładowany silnik zapewniają w połączeniu ze sobą dynamiczne doświadczenia z jazdy. Ulepszone tłumienie hałasu i wibracji (NVH), w tym izolowana akustycznie szyba przednia oraz wygłuszenia, pomagają zapewnić wyrafinowaną, cichą jazdę.

Jeśli mamy ochotę doświadczyć jazdy na otwartym powietrzu, możemy łatwo i bez większego wysiłku złożyć miękki dach Fiata 124 Spider.

Nowy roadster wyposażony jest w aktywne i pasywne systemy bezpieczeństwa, w tym reflektory adaptacyjne, tylną kamerę oraz system kontroli stabilności, a do tego karoserię, która zapewnia wysoką sztywność i niską masę dzięki szerokiemu zastosowaniu materiałów o wysokiej wytrzymałości.
Auto oferuje szeroką gamę systemów i zaawansowanych technologicznie urządzeń, które dodatkowo poprawiają komfort i właściwości jazdne, takie jak 7″ ekran dotykowy z cyfrowym radiem, łączność Bluetooth, podgrzewane fotele i system bezkluczykowy Keyless Entry.

Auto wyposażono w system premium Hi-Fi marki Bose z 9 głośnikami, z których cztery są wbudowane w zagłówki (wersja Lusso – dopłata 2700 zł).

Lista opcji jest bogata: zaczyna się od autoalarmu (cena 1200 zł), a kończy na dopłatach za kolor nadwozia (do 3 tys. zł). Dla wersji Lusso proponowany jest także pakiet Premium (2700 zł).