FORD: KOLEJNY MODEL Z SERII ACTIVE TO SUV ECOSPORT

Ford sprzedał ponad 55 000 egzemplarzy Fiesty Active – pierwszego z wprowadzonych modeli Active od czasu jego premiery w 2018 roku.

Popyt na pojazdy, które służą aktywnym osobom w spędzaniu czasu poza miejskim pejzażem, napędza sukces serii.


Zobacz także:

PREMIERY

ROZMAITOŚCI


 

Blisko jeden na pięć modeli Focusa sprzedanych w pierwszej połowie tego roku był modelem w wersji Active, a firma rozszerzyła ostatnio serię o modele Transit Custom, Transit Connect, Tourneo Custom i Tourneo Connect.

Według niedawno przeprowadzonego badania na zlecenie European Outdoor Group (EOG), 70 procent respondentów w całej Europie stwierdziło, że z niecierpliwością czeka na szanse wyrwania się z miasta w miejsca bliższe naturze, a 86 procent uznało, że czas spędzany na świeżym powietrzu jest im niezbędny dla dobrego samopoczucia. Ponad połowa stwierdziła, że tęskniła za wyjazdem bardziej, niż na cokolwiek innego, podczas obowiązujących tego lata ograniczeń w przemieszczaniu się.

Oprócz ciekawiej stylistyki, modele Active Forda wyróżniają się większymi możliwościami i elastycznością w jeździe po nieutwardzonych nawierzchniach, a to dzięki udoskonaleniom podwozia, specjalnie dostosowanemu zawieszeniu i elementom układu kierowniczego oraz poprawiającemu przyczepność mechanizmowi różnicowemu o ograniczonym poślizgu.

Nowa wersja EcoSport Active dzięki zwiększonemu prześwitowi i dodatkowym elementom chroniącym pojazd sprawdzi się świetnie na duktach poza szosą.

– Klienci mówią nam, że uwielbiają wpisujący się w ich intensywne życie śmiały design, praktyczne wnętrze i wszechstronność EcoSporta, dlatego cieszymy się, że możemy dodać do tego modelu SUV-a wersję Active, która ma jeszcze więcej tych zalet. EcoSport Active będzie nowym modelem w całej serii Active, oferującym dodatkowe możliwości i surowszy, podkreślający wytrzymałość styl, skierowanym do klientów, którzy chcą dotrzeć dalej w poszukiwaniu przygód poza asfaltowymi drogami – powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu, sprzedaży i serwisu w Ford of Europe.


Uproszczona strategia obsługi

Ford wprowadzi również do końca tego roku nową strategię ofertową dla różnych serii modeli, mającą na celu zaoferowanie dodatkowych wartości, bogatszego wyposażenia i sprawniejszych form bezstresowego zakupu.

Modele Forda będą dostępne w trzech głównych wersjach wyposażenia: ST-Line dla poszukujących sportowego stylu inspirowanego Ford Performance; Titanium dla tych, którym zależy na luksusie i wysokim komforcie; Active dla klientów poszukujących bardzo wszechstronnego auta, które będzie wspierać ich aktywny, nastawiony na przygodę styl życia.

W przypadku wybranych modeli, np. Fiesty i Focusa, dostępne będą również wersje X i Vignale w wyższej specyfikacji.

Pakiety wyposażenia uporządkują w grupy najczęściej wybierane opcje, podnosząc wartość w stosunku do ceny i ułatwiając klientom wybór wyposażenia odpowiadającego ich potrzebom. Klienci nadal mogą wybierać spośród indywidualnych opcji, aby skonfigurować dla siebie idealnego Forda.

– Projektujemy nasze pojazdy tak, aby były inteligentne, łatwe w użyciu i przynosiły zadowolenie klientom, którzy przecież zasługują na taki sam proces zakupu. Nasz krok w stronę klientów sprawi, że wybór odpowiedniego Forda będzie prostszy i szybszy a także będzie wiązał się z lepszym wyborem oczekiwanych wartości – powiedział de Waard.