FRANKFURT 2013: NOWOŚCI NA STOISKU ALFA ROMEO

AR 1_130902_01

Alfa Romeo wybrała Salon Samochodowy IAA 2013 we Frankfurcie jako miejsce międzynarodowego debiutu Giulietty MY 2014, której sprzedaż rozpocznie się w październiku bieżącego roku.

Na prestiżowym „wybiegu” IAA 2013 eksponowana jest ponadto MiTo MY 2014 – nowa edycja tego samochodu wprowadzona niedawno na rynki Europy oraz fascynująca Alfa Romeo 4C, super-samochód kompaktowy o duszy prawdziwego sportowca, ucieleśniający oryginalne wartości marki: włoski styl, sportowe osiągi i doskonałość inżynierii dla maksymalnej satysfakcji oraz bezpieczeństwa jazdy.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE
SALON FRANKFURT 2013


A oto jak w „pigułce” wyglądać będzie stoisko Fiata na targach motoryzacyjnych:

AR 2_Giulietta_04

Alfa Romeo Giulietta MY 14

– nowy silnik 2.0 JTDM 2 o mocy 150 KM i momencie obrotowym 380 Nm;
– nowy system infotainment Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym lub nawigacją i dotykowym ekranem 6,5-calowym;
– nowa atrapa chłodnicy, chromowane oprawy lamp przeciwmgielnych i nowe felgi o średnicy 16-, 17- oraz 18 cali;
– nowe kolory nadwozia: Moonlight Pearl, Anodizzato Blue i Bronze;
– pogłębione fotele z nowym wykończeniem, nowa kierownica i nowe akcenty wystroju tablicy przyrządów, boczków i klamek drzwiowych;
– nowe, praktyczne schowki na podręczne przedmioty i drobiazgi;
– na rynkach europejskich od października bieżącego roku.

O 3_20967

Alfa Romeo MiTo MY 2014

– sportowy kompakt dla entuzjastów włoskiego stylu i doskonałości technicznej tuż po modernizacji;
– nowa, chromowana atrapa chłodnicy, polerowana oprawa reflektorów i nowy kolor nadwozia Anthracite Grey
– nowy 105-konny silnik 0.9 Turbo TwinAiro niskim zużyciu paliwa i poziomie emisji spalin;
– nowy system multimedialny Uconnect z 5-calowym ekranem dotykowym, dostępny także z nawigacją GPS;
– jeszcze bardziej wyrafinowany wystrój wnętrza: cztery kombinacje kolorystyczne i trzy nowe warianty deski rozdzielczej.

AR 4_Russia_01

4C: przyszłości marki Alfa Romeo

– ikona globalnej marki i wyzwanie dla rynku Premium;
– dwumiejscowe coupé, napęd na koła tylne i centralnie umieszczony silnik;
– nowy, 4-cylindrowy silnik 1750 Turbo Petrol z aluminium;
– dwusprzęgłowa skrzynia przekładniowa Alfa TCT;
– selektor DNA z nowym ustawieniem trybu „Race”;
– samonośna strukturalna platforma karbonowa;
– stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/KM.