FRANKFURT 2015: AUDI Q7 WYRÓŻNIONE ZA DESIGN

Audi Q7

Podczas pierwszego dnia prasowego targów motoryzacyjnych IAA we Frankfurcie nad Menem zostały wręczone nagrody w konkursie Automotive Brand Contest 2015.

Nowe Audi Q7 zostało wyróżnione tytułem „Best of the Best” rozpisanym przez Niemiecką Radę Stylistyki (niem. Rat für Formgebung).


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

FRANKFURT 2015


 

Poza wyróżnieniem za swoją stylistykę wnętrza, dodatkowo nowy model otrzymał w trzech kategoriach, a koncepcyjne modele Audi prologue otrzymały „Special Mention” za szczególne innowacje. Łącznie, w piątej edycji konkursu, Audi odebrał aż 16 nagród.

Dzięki wyróżnieniu dla Q7, cztery pierścienie zajęły pierwsze miejsce w kategorii „Interior Premium Brand”. Jak napisano w uzasadnieniu jury: „Stylistyka wnętrza nowej generacji modelu Q7 daje poczucie wielkości, przestrzeni i kulturalnej elegancji. Przejrzysta architektura i logiczna koncepcja obsługi sprawiają, że od razu poczuć się tu można jak w domu, a gustowne i doskonałe materiały wykończeniowe dają wrażenie zasiadania w eleganckiej loży. Dzięki temu, wnętrze modelu Q7 ustanawia nowe standardy w tym segmencie.”

Ponadto, na krótko przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży jesienią, za stylistykę wyróżniono nowe Audi R8. Ten sportowy samochód został zwycięzcą dwóch kategorii: „Exterior Premium Brand” i „Interior Premium Brand”. Dodatkowo, laserowe reflektory montowane w tym modelu, wygrały w kategorii „Future, Mobility & Parts”.

Modele koncepcyjne: Audi prologue, Audi prologue Avant i Audi prologue allroad – studyjne samochody – otrzymały „Special Mention” – honorowe wyróżnienie za szczególne innowacje, w kategorii „Concepts”. Podczas tegorocznego konkursu Automotive Brand Contest, koncern z Ingolstadt zdobył też nagrody w obszarach „Architecture & Events”, „Campaign”, „Corporate Publishing” oraz „Digital”.

Konkurs Automotive Brand Contest został powołany do życia w 2011 roku. W bardzo krótkim czasie przerodził się w jeden z najważniejszych konkursów branżowych.