FRANKFURT: i3 ORAZ i8 CONCEPT OZDOBĄ STOISKA BMW

Na tegorocznym salonie IAA, BMW ponownie zaprezentuje swoje światowe premiery jeżdżące po torze zbudowanym w hali 11 kompleksu targowego we Frankfurcie.

Niecodzienna koncepcja pokazywania jeżdżących samochodów została dopracowana i udoskonalona, pozwalając dziennikarzom i gościom imprezy na zapoznanie się z efektywnością i dynamiką pojazdów w ich naturalnym środowisku. Kombinacja typowej targowej prezentacji połączonej z scenicznym przedstawieniem, pozwoli zwiedzającym dosłownie wejść do świata firmy BMW.

Pojazdy i3 Concept oraz BMW i8 Concept dają przedsmak pierwszych samochodów elektrycznych, które pod marką BMW i trafią na linie produkcyjne.


Zobacz także:
SALON SAMOCHODOWY FRANKFURT 2011 – WSZYSTKIE SAMOCHODY


Do światowej premiery we Frankfurcie szykuje się także nowy model BMW serii 1. Dzięki rozbudowanej ofercie indywidualizacji samochodu, wynikającej z wprowadzenia nowych linii wyposażenia, jego prezentacja stanowi szczególne wyzwanie pod względem personalizacji i zróżnicowania pokazywanych samochodów.

BMW Group będzie również indywidualnie prezentować swoje poszczególne marki na IAA, informując i motywując w ten sposób swoich dealerów. Od połowy lipca na stoisku targowym we Frankfurcie odbywają się zorganizowane z rozmachem spotkania dealerów i sprzedawców. Nowe pojazdy grupy BMW zaprezentowano już 9000 uczestników tych spotkań, umożliwiając im zapoznanie się ze szczegółami na zorganizowanych przy tej okazji spotkaniach roboczych.

Kolejnym dodatkiem do prezentacji samochodów jest możliwość przetestowania aktualnych i przyszłych produktów, jak BMW serii 1 i Mini Coupé, w czasie jazd odbywających się na terenach targowych oraz w okolicach Frankfurtu.

Podobnie, jak było to w roku 2009, BMW Group ze swoimi markami BMW, Mini i Rolls-Royce, znajdzie się w całości pod dachem hali 11. BMW Group występuje też jako firma, w foyer po obu stronach hali wystawowej, przedstawiając tam i wyjaśniając swoją działalność na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Dział motocykli prezentuje obie swoje marki BMW Motorrad oraz Husquarna Motorcycles na wolnym powietrzu przed halą 11, dopełniając tym obrazu BMW Group na frankfurckim salonie IAA 2011.

W roku 2010 aktywna, ruchoma prezentacja BMW z salonu IAA 2009 otrzymała srebrną nagrodę za projekt przyznawaną corocznie w imieniu Republiki Federalnej Niemiec przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego. Ta sama innowacyjna prezentacja otrzymała Srebrnego Lwa w Cannes przyznanego przez Niemiecki Klub Dyrektorów Artystycznych (ADC) oraz kilka innych nagród branżowych.