GOTHAER URUCHAMIA SIEĆ WARSZTATÓW – SZYBCIEJ NAPRAWIĄ

test_resize

Za każdym razem, gdy dochodzi do uszkodzenia pojazdu w wyniku zdarzenia drogowego, poszkodowany klient musi podjąć decyzję, który warsztat samochodowy wybrać oraz jaki zakres usługi zlecić.

Do tego dochodzi stres o organizację całego procesu naprawy i czas jej trwania. W Gothaer klient otrzymuje propozycję naprawy samochodu w warsztacie należącym do sieci partnerskiej GoWarsztat.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Tym samym ubezpieczyciel przejmuje pełną kontrolę nad procesem likwidacji szkody od chwili jej wystąpienia do wypłaty odszkodowania. Takie rozwiązanie oznacza dla klienta wygodę, oszczędność czasu i stresu oraz odpowiedni poziom jakościowy i kosztowy.

– Rocznie w Gothaer obsługujemy około 52 tysiąca szkód komunikacyjnych, co oznacza niemal 150 zgłoszeń dziennie. Z jednej strony musimy zatem sprostać wyzwaniu ilościowemu, z drugiej zaś czuwać nad poziomem jakościowym usługi dostarczanej klientowi. Dlatego do wachlarza już dostępnych rozwiązań takich jak bezpośrednia likwidacja szkód czy szybka ścieżka likwidacji szkód mających na celu uproszczenie procesu obsługi poszkodowanego klienta, dodajemy kolejne, jaką jest sieć warsztatów partnerskich. Dzięki współpracy ze sprawdzonymi partnerami, klient z pewnością otrzyma profesjonalną i kompleksową usługę w krótszym czasie – mówi Adam Sasin, Dyrektor Biura Likwidacji Szkód w Gothaer TU S.A.

GoWarsztat

GoWarsztat to sieć warsztatów współpracujących z Gothaer, z usług których mogą skorzystać klienci ubezpieczyciela jak i kierowcy, którzy zostali poszkodowani w wyniku zdarzenia drogowego spowodowanego przez ubezpieczonych w Gothaer. Sieć obejmuje w tym momencie 150 warsztatów na terenie całej Polski, zarówno autoryzowanych, jak i niezależnych. Ponadto poszkodowany może liczyć m.in. na bezpłatne auto zastępcze, bezpłatne holowanie do warsztatu czy usługę wykonaną „door to door”.

W przypadku zainteresowania ubezpieczonego lub poszkodowanego naprawą samochodu w sieci partnerskiej Gothaer, centrum telefonicznie nawiązuje kontakt z klientem w celu ustalenia miejsca naprawy (konsultant podpowiada, który warsztat znajduje się w lokalizacji najbardziej dogodnej dla klienta), sposobu przekazania pojazdu do naprawy i zapewnienia pojazdu zastępczego na czas naprawy. Klient może zdecydować, czy sam pojedzie do wybranego warsztatu czy też pojazd zostanie odebrany przez warsztat ze wskazanego miejsca. Z sieci GoWarsztat mogą skorzystać właściciele pojazdów, którzy zdecydują się na rozliczenie szkody poprzez naprawę pojazdu.

Z korzyścią dla klienta

Skorzystanie z naprawy w partnerskiej sieci warsztatów ubezpieczyciela oznacza dla klienta szereg benefitów. Po pierwsze, wykonanie usługi na najwyższym poziomie i w określonym czasie. W Gothaer klient otrzymuje także gwarancję na całą usługę. Po drugie, współpracujące warsztaty mają ustalone stawki za roboczogodzinę, w związku z czym klient ma pewność, że kwota odszkodowania pokryje w pełni koszt naprawy.

Po trzecie, współpraca z partnerem ubezpieczyciela odbywa się w formie bezgotówkowej, co oznacza, że klient upoważnia warsztat do otrzymania zwrotu środków finansowych poniesiony na naprawę od ubezpieczyciela i tym samym nie musi się martwić na przykład wpłacaniem zaliczek. I co także bardzo ważne, GoWarsztat to oszczędność czasu – wszelkie formalności związane z oględzinami i przekazaniem dokumentów realizowane są w jednym miejscu – w warsztacie.

– Ubezpieczenie to bardzo specyficzna usługa, która niesie za sobą określoną obietnicę. Klient w przypadku zaistnienia szkody, oczekuje sprawnego rozwiązania zgłoszonego problemu na odpowiednim poziomie. I tylko wtedy, gdy zostanie mu dostarczona taka usługa, doceni jakość i profesjonalizm swojego ubezpieczyciela. Gothaer konsekwentnie buduje portfel rozwiązań, których celem jest dotrzymanie obietnicy danej ubezpieczonemu. Razem z Polską Izbą Ubezpieczeń pracowaliśmy nad wdrożeniem bezpośredniej likwidacji szkód, z której z miesiąca na miesiąc korzysta coraz więcej klientów. Rozpoczęliśmy organizację partnerskiej sieci warsztatów, a już wkrótce przedstawimy kolejne propozycje, które wpłyną na jeszcze wyższy poziom jakości dostarczanych przez nas usług – mówi Adam Sasin z Gothaer TU S.A.