HYUNDAI: NOWY i20 W SPRZEDAŻY (CENY I SPECYFIKACJE)

Nowy, pięciodrzwiowy hatchback Hyundaia czyli i20 oferuje do wyboru cztery wersje wyposażenia i pięć wariantów układów napędowych, w tym hybrydy 48V.

Bazowy wariant nowego miejskiego Hyundaia został wyceniony na 54 800 złotych.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

i20 nowej generacji posiada wiele aktywnych systemów wspomagania i łączności. Wszystkie wersje wyposażono w system utrzymywania pasa ruchu (LKA), asystenta zapobiegania kolizjom czołowym z wykrywaniem pieszych i samochodów (FCA), asystenta inteligentnego czytania znaków (ISLA), system monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAW), system ostrzegający o odjechaniu poprzedzającego pojazdu (LVDA) oraz system monitorowania tylnej kanapy (ROA).

Ponadto każda wersja wyposażona jest w 6 poduszek bezpieczeństwa w tym przednie, boczne i kurtynowe, a także system ratunkowy eCall.

Podstawowa wersja Classic poza wymienionymi systemami bezpieczeństwa oferuje tempomat z ogranicznikiem prędkości, komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem, centralny zamek i immobilizer, światła do jazdy dziennej, przednie szyby elektryczne, klamki i zderzaki w kolorze nadwozia oraz 15-calowe felgi stalowe z kołpakami. Do bazowego wariantu można dokupić klimatyzację manualną za 3 000 zł.

Wersja Classic Plus ma w standardzie klimatyzację manualną, cyfrowe radio DAB z wyświetlaczem, 4 głośniki, w tym 2 wysokotonowe, zdalne sterowanie radiem z kierownicy, system Bluetooth, złącze USB w konsoli centralnej, elektrycznie sterowane tylne szyby oraz podgrzewane lusterka boczne ze zintegrowanymi kierunkowskazami. Opcjonalnej można dobrać fabryczne czujniki parkowania w cenie 800 zł.

Bogatszy wariant Comfort posiada ponadto kamerę cofania, podgrzewaną kierownicę, podgrzewane fotele, światła do jazdy dziennej LED, 16” felgi aluminiowe, dodatkowe wyciszenie maski, podświetlane lusterka do makijażu w osłonach przeciwsłonecznych oraz skórzane wykończenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów.

Bogate wyposażenie z zakresu multimediów i łączności obejmuje system multimedialny z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym, bezprzewodową integrację z Android Auto i Apple Car Play, cyfrowe zegary z wyświetlaczem 10,25-calowym, kamerę cofanie oraz system audio wyposażony w 6 głośników.

Topowa odmiana Premium oferuje dodatkowo klimatyzację automatyczną, bezkluczykowy dostęp, system podążania na pasie ruchu (LFA), czujnik deszczu, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, elektrycznie składane lusterka, ładowarkę bezprzewodową do smartfonów, złącze USB dla pasażerów z tyłu oraz podgrzewane tylne fotele.

Wersje Premium można rozpoznać również po stylowych elementach takich jak 17-calowe felgi aluminiowe, zaciemnione szyby boczne, osłona chłodnicy w kolorze czarnym błyszczącym, chromowane listwy okienne, oświetlenie ambientowe wnętrza, reflektory LED z funkcją doświetlania zakrętów, przednie światła przeciwmgielne, tylne światła LED. Wersja Premium dostępna jest z pakietami Safety oraz Navi.

W skład pakietu Safety wchodzi asystent FCA, zapobiegania kolizjom czołowym podczas skrętu (FCA-JC), aktywny system monitorowania martwego pola (BCA), asystent zapobiegania kolizjom z pojazdami podczas cofania (RCCA) oraz inteligentny tempomat (SCC). Kosztujący 3 500 zł pakiet dostępny jest dla samochodów ze skrzynią automatyczną.

Wyceniony na 7 000 zł pakiet Navi zawiera następujące elementy: przednie czujniki parkowania, asystent parkowania (PA), nawigacja fabryczna, system multimedialny z 10,25-calowym kolorowym ekranem dotykowym, system BlueLink, system Premium Audio Bose z głośnikiem centralnym i wzmacniaczem, asystent zapobiegający kolizjom z pieszymi podczas cofania (PCA-R) oraz akustyczna szyba czołowa.

Wszystkie wersje wyposażenia posiadają obszerniejsze wyposażenie od poprzednika.

Szeroki wybór układów napędowych

Bazowym silnikiem i20 Nowej Generacji jest nowy 4-cylindrowy silnik benzynowy 1.2 MPi dysponujący mocą 84 KM, który współpracuje z 5-cio biegową skrzynią manualną (5MT). Kosztuje on 54 800 zł w wersji Classic, 61 000 zł w Classic Plus, a w wersji Comfort 66 500 zł.

Mocniejszy, turbodoładowany silnik 1.0 T-GDi o mocy 100 koni mechanicznych przenoszonych za pomocą 6-cio biegowej skrzyni manualnej (6MT) kosztuje 67 400 zł w bogatszej niż bazowa wersji Classic Plus. Wariant dostępny jest również w wersjach Comfort i Premium, które są droższe o odpowiednio 5 500 zł i 14 500 zł, a także z 7-mio dwusprzęgłową skrzynią biegów wymagającą 5 300 zł dopłaty.

Gamę wieńczy 48-woltowy hybrydowy układ napędowy z silnikiem 1.0 T-GDI o mocy 100 koni mechanicznych. Wariant 1.0 T-GDI 6iMT 48V z nowo opracowaną 6-cio inteligentna manualna skrzynia biegów (iMT) kosztuje 71 100 zł w wersji Classic Plus oraz 76 600 zł w wersji Comfort. Warianty hybrydowe z 7-mio biegową dwusprzęgłowa skrzynia biegów dostępne są za dopłata 4 300 zł.

Hyundai i20 Nowej Generacji dostępny jest w 10 kolorach, spośród których 8 łączy się z kontrastowym dachem w kolorze Phantom Black. Dwa kolory bazowe Polar White i Tomato Red nie wymagają dopłaty, pozostałe lakiery metaliczne lub perłowe (cztery są nowe)kosztują dodatkowo 1 900 zł.. Dla wersji Comfort oraz Premium przewidziano możliwość zamówienia kosztującego 1 500 zł kontrastowego dachu w kolorze Phantom Black.

Nowy i20 ma większe wymiary: jest szerszy o 21 mm oraz dłuższy o 5 mm, a także ma większy o 10 mm rozstaw osi. Dzięki temu oferuje więcej miejsca dla pasażerów . Bagażnik jest o 26 litrów większy, a jego pojemność wynosi 352 l, natomiast po złożeniu tylnej kanapy bagażnik może pomieści 1165 litrów.