HYUNDAI SPONSOREM MISTRZOSTW W LOTACH

Hyundai Motor Company, jeden z największych i najszybciej rozwijających się producentów samochodów, zapewni flotę aut w ramach oficjalnej umowy sponsorskiej na potrzeby Mistrzostw Świata w Lotach Narciarskich 2012. Zawody rozpoczynają się 23 lutego w Vikersund w Norwegii.

W skład floty wejdzie 10 egzemplarzy nowego modelu i40 w wersji wagon, reprezentującego w prawdziwie europejskim stylu segment D oraz 14 jednostek popularnego w Europie SUV-a ix35.

– Jesteśmy szczęśliwi, że możemy zaprezentować te dwa wyjątkowe modele podczas tegorocznych Mistrzostw w Norwegii – powiedział S.T. Kim, wiceprezes i dyrektor operacyjny Hyundai Motor Company. Zarówno i40 jak i ix35 zostały bardzo dobrze przyjęte przez Europejczyków, a ich sportowy i opływowy design prawdziwie odzwierciedla dynamiczny charakter tego wydarzenia.

Hyundai oficjalnie potwierdził zawarcie 2-letniego kontraktu z FIS (Międzynarodowa Federacja Narciarska) obejmującego sponsorowanie szeregu globalnych zawodów, wśród których są: skoki narciarskie, narciarstwo biegowe i alpejskie oraz freestyle na nartach i snowboardzie.

Loty narciarskie to dyscyplina podobna do skoków narciarskich, ale rozgrywana na zdecydowanie większych skoczniach w celu oddania jak najdłuższego skoku. Na świecie jest tylko pięć obiektów tego typu, a Vikersund jest największym z nich. To właśnie tutaj w 2011 roku Johan Remen Evensen oddał najdłuższy, rekordowy skok, na odległość 246,5 metrów. Polacy liczą na Kamila Stocha!

Jednocześnie Hyundai Motor Poland wykorzystuje to wydarzenie sportowe do przeprowadzenia pierwszego etapu kampanii nowego modelu Hyundai i30. W blokach reklamowych przy transmisjach z zawodów, zostaną wyemitowane niestandardowe, 3-sekundowe spoty reklamowe mające na celu zaintrygowanie nowym modelem koreańskiego producenta.

– Sponsoring Mistrzostw Świata w lotach narciarskich poszerza naszą platformę sponsoringu sportowego i będzie stanowić świetne uzupełnienie dla podstawowego programu, którym jest partnerstwo UEFA EURO 2012. Liczymy, że dzięki dużej popularności tej dyscypliny, wciąż będziemy umacniać świadomość marki Hyundai. Zdecydowaliśmy się na użycie 3-sekundowych duospotów właśnie przy tym wydarzeniu, żeby wzmocnić oddziaływanie brandingu widocznego w trakcie transmisji. To początek dużej kampanii wprowadzającej nową generację popularnego modelu segmentu compact – i30 – powiedział Piotr Ziarkowski, szef marketingu i PR Hyundai Motor Poland.