MAZDA: NOWY DYREKTOR MARKETINGU W POLSCE

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy. Nowy szef ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek Zarządzanie i Marketing).

Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracowal w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z czego przez ostatnie dwa lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. obejmował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i był odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. W swoim życiu i karierze stara się łączyć pasje (podróże, fotografię i nurkowanie) z pracą zawodową.

– Moim celem jest wzmocnienie rynkowej pozycji Mazdy w Polsce i prowadzenie efektywnych sprzedażowo akcji marketingowych, ukierunkowanych na budowanie relacji z klientami. We wszystkich działaniach będziemy również podkreślać Zoom-Zoom, czyli radość z jazdy naszymi samochodami – mówi Tomasz Nagot.

– Nowe modele, jak choćby ostatnio Mazda CX-5 i przełomowe technologie SKYACTIV, wymagają od nas innowacyjnego podejścia do działań marketingowych. Cieszymy się, że dołączył do nas Tomasz Nagot, profesjonalista z dużym doświadczeniem i zaangażowaniem, a także z nowym spojrzeniem na komunikację. Jestem przekonany, że Tomasz przyczyni się do osiągania kolejnych sukcesów Mazdy na polskim rynku – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.