MAZDA3: WYSOKA CENA ODSPRZEDAŻY W POLSCE

Mazda3 to najpopularniejszy model marki na świecie. W Polsce zdobył uznanie już czterech tysięcy klientów. Co ważne – kompakt Mazdy uzyskuje jedną z najwyższych cen odsprzedaży w segmencie, co potwierdzają analizy Eurotax Polska, wiodącej firmy szacującej wartość rezydualną samochodów.

Mieszanka ciekawego wyglądu, japońskiej jakości wykonania, niskiego zużycia paliwa, przemyślanej ceny i bogatego wyposażenia seryjnego przekłada się na przewidywany niski całkowity koszt eksploatacji Mazdy3.
Już same powyższe zalety usprawiedliwiałyby wysoką wartość rezydualną, ale Mazda3 jest także wyposażona pod względem bezpieczeństwa, w innowacyjne technologie takie jak np. układ monitorowania tyłu pojazdu (RVM), który wyróżniono nagrodą „Euro NCAP Advance”.

Wszystko to pozwala umieścić Mazdę3 bardzo wysoko w rankingu wartości rezydualnej w segmencie samochodów kompaktowych. Według danych Eurotax, po trzech latach i 60 tys. km przebiegu Mazda3 w wersji Exclusive ze 115-konnym silnikiem Diesla MZ-CD zachowuje 54 proc. pierwotnej wartości, a w wersji z silnikiem benzynowym MZR o pojemności 1,6 l i mocy 105 KM – 53 proc., co sytuuje ją wśród najlepszych samochodów kompaktowych w Polsce.

To ciekawa wiadomość dla klientów flotowych szukających samochodu, który nie tylko będzie zwracał uwagę stylizacją, ale zapewni obniżenie kosztów operacyjnych, a na przestrzeni kilku lat zachowa większą wartość niż wiele konkurencyjnych modeli.

– Wartość rezydualna ma ogromne znaczenie dla właścicieli samochodów ze względu na bezpośredni wpływ, jaki wywiera na ogólny koszt eksploatacji pojazdu. Mazda3 to idealna propozycja dla przedsiębiorców szukających nowego samochodu, który zasili ich floty. Samochodu, który zapewni bezpieczeństwo, komfort i ekonomiczną jazdę. Mazda3, tak jak wszystkie modele w naszej ofercie, jest produkowana w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość i niezawodność – podkreśla Rafał Badowski, dyrektor sprzedaży Mazda Polska.