MITSUBISHI: NOWE ZASADY SERWISOWE – NAWET 7 LAT OCHRONY

Mitsubishi wprowadza w Polsce nowy Program Zobowiązania Serwisowego. Nabywcy aut marki będą mogli cieszyć się beztroską eksploatacją pojazdu nawet 7 lat lub 200 tysięcy kilometrów.

A to dzięki profesjonalnej opiece nad samochodami, ochronie gwarancyjnej i nowej nieodpłatnej usłudze kontroli stanu pojazdu, z której mogą także skorzystać właściciele samochodów po gwarancji.

Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi obejmuje wszystkie pojazdy i wybrane, oryginalne akcesoria Mitsubishi, nabyte od 1 stycznia 2020 roku w polskiej autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej marki bez dodatkowych kosztów.

Opiera się ono na 4 filarach:

– 5-letniej gwarancji producenta do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) – warto tu przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta. Dłuższa gwarancja to niższe koszty eksploatacji, wyższa wartość samochodu przy jego odsprzedaży i nieocenione poczucie bezpieczeństwa w przypadku awarii pojazdu. Podwyższa to także wartość pojazdu pogwarancyjnego – klienci cenią historię serwisowania auta w Autoryzowanych Serwisach i fakt likwidowania usterek na koszt producenta przy użyciu oryginalnych części.

– Nowej, 5-letniej gwarancji na wybrane oryginalne akcesoria do przebiegu 100 000 km (w zależności co nastąpi wcześniej) – jest ona wciąż rzadkością i pierwszym takim programem w branży.

– 5-letniej gwarancji Mitsubishi Assistance Program bez limitu przebiegu oznacza bezpłatną pomoc w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej, wypadku drogowego, problemu z paliwem, zagubienia, złamania lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków, przebicia lub uszkodzenia opony, kradzieży lub jej prób i wandalizmu. MAP zapewnia pomoc przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w całej Europie przez 5 lat od zakupu nowego samochodu, niezależnie od przebiegu auta.

Nieodpłatnej usłudze kontroli stanu pojazdu – to niespotykana w branży propozycja, w ramach której posiadacze aut Mitsubishi – w tym także pojazdów po gwarancji, mogą skorzystać z bezpłatnej kontroli 25 punktów samochodu.

– Zaawansowana inżynieria MMC pociągnęła za sobą doskonałą reputację idącą za niezawodnością wszystkich naszych samochodów podczas eksploatacji. Dzięki temu i naszemu nowemu Zobowiązaniu Serwisowemu Mitsubishi zamierzamy wznieść doświadczenia klientów Mitsubishi na jeszcze wyższy poziom, oferując nowe, unikalne usługi, co wzmocni tak ważną więź pomiędzy klientami i marką – powiedział Adam Męciński, dyrektor generalny polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Już niebawem – 7 lat gwarancji i 200 000 km

Dealerzy Mitsubishi Motors w Polsce już niebawem zaoferują dodatkowo możliwość wykupienia w atrakcyjnej cenie Przedłużonej Gwarancji, która umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu przez rok lub 2 lata po wygaśnięciu gwarancji producenta.

W przypadku awarii daje to możliwość bezpłatnych i bezgotówkowych napraw samochodów 2 lat lub do przebiegu 200 000 kilometrów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej) w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi na terenie Europy bez zbędnych formalności. Warto podkreślić, że ewentualne naprawy będą dokonywane z wykorzystaniem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych.