MITSUBISHI: NOWY OUTLANDER PHEV Z NAGRODĄ ZA NAPĘD

Mit-oup1

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV zdobyło nagrodę dla najlepszego pojazdu z alternatywnym układem napędowym 2014 roku przyznawaną przez magazyn Diesel Car.

Wyróżnienie to przyznawane jest przez członków zespołu testowego, którzy w ubiegłym roku sprawdzili ponad 200 modeli, poddając je bardzo wymagającym testom drogowym.


Zobacz także:
ECO


Debiutujący w Europie Outlander PHEV wyprzedził Opla Amperę w kategorii pojazdów hybrydowych z silnikiem benzynowym, BMW i3 w segmencie modeli z napędem elektrycznym oraz Mercedesa klasy E wśród samochodów z wysokoprężnym napędem hybrydowym. Tym samym SUV Mitsubishi został wybrany najlepszym pojazdem z alternatywnym układem napędowym. Nowy model przekonał do siebie jurorów nowoczesnym, hybrydowym układem napędowym typu plug-in, funkcjonalnością oraz przystępną ceną.

– Mitsubishi Outlander PHEV różni się znacznie od innych modeli hybrydowych na rynku i dlatego niezwykle cieszy nas fakt, że w zaledwie kilka tygodni po debiucie na Wyspach otrzymał wyróżnienie tak prestiżowego czasopisma. Posiadanie w swej ofercie modelu hybrydowego typu plug-in, który jako pierwszy na rynku brytyjskim oferuje napęd na cztery koła, zasięg 52 kilometrów w trybie elektrycznym oraz poziom emisji o wartości 44 g/km, plasuje firmę Mitsubishi w czołówce nowej ery przemysłu motoryzacyjnego – powiedział Lance Bradley, Dyrektor Zarządzający, Mitsubishi Motors UK:

Mit-oup2

W przeciwieństwie do konwencjonalnych modeli hybrydowych, Mitsubishi Outlander PHEV oferuje w trybie elektrycznym bardzo przyzwoity zasięg nawet przy jeździe z prędkościami przekraczającymi 110 km/h. Samochód w pełni zaspokaja dzienne potrzeby transportowe przeciętnego mieszkańca Wysp i Europy, bowiem oferuje zasięg 52 kilometrów w trybie elektrycznym, czyli bez użycia kropli paliwa.

Dzięki zestawieniu mocnych silników elektrycznych oraz jednostki benzynowej, układ napędowy Outlandera wyróżnia się wysoką dynamiką i kulturą pracy, oraz nie emituje nadmiernego hałasu. Pojazd wydziela do atmosfery zaledwie 44 g CO2 na kilometr (wyniki jazd testowych w cyklu UE), co w Wielkiej Brytanii upoważnia do zwolnienia z opłaty podatku od środków transportu (ang. Vehicle Excise Duty) oraz do obniżenia opłaty od wysokości świadczeń rzeczowych w przypadku pojazdów firmowych do zaledwie 5 procent normalnej stawki.