MITSUBISHI SPONSOREM TURNIEJU GOLFOWEGO W POLSCE

mit_golf1

Polski oddział Mitsubishi Motors został generalnym sponsorem prestiżowego turnieju golfowego Deutsche Bank Polish Masters 2015.

Golf i markę Mitsubishi łączą wspólne wartości takie, jak precyzja, dążenie do perfekcji, szacunek do przyrody oraz ciągła poprawa wyników.


Zobacz także:

SPORT


 

Deutsche Bank Polish Masters 2015 to cykl siedmiu turniejów golfowych, rozgrywanych od maja do września 2015 roku. W ramach cyklu odbędzie się sześć turniejów eliminacyjnych na najlepszych polach golfowych w Polsce: Toya G&CC, First Warsaw G&CC, Kalinowe Pola, Rosa Private GC, Sierra GC oraz Krakow Valley. Zwycięzcy pięciu grup handicapowych zmierzą się następnie podczas wielkiego finału ogólnopolskiego na polu First Warsaw G&CC w Rajszewie pod Warszawą, z którego bezpośrednią relację przeprowadzi kanał ogólnopolski TVP Sport.

mit_golf2

Będzie to pierwsza w historii transmisja telewizyjna z turnieju amatorskiego rozgrywanego w Polsce. Ponadto, w trakcie finału odbędzie się turniej w kategorii „celebrities” przeznaczony dla pasjonatów golfa związanych ze światem show- biznesu. Najlepszych 18 zawodników turnieju finałowego zostanie zaproszonych na turniej wyjazdowy, zaplanowany w ośrodku Penha Longa w Portugalii w pierwszej połowie 2016 roku. Ambasadorami cyklu są Mariusz Czerkawski i Tomasz Iwan. Cykl organizuje Golf24 – największa w kraju agencja golfowa. Sponsorem tytularnym jest Grupa Deutsche Bank a sponsorem generalnym została firma Mitsubishi Motors.

– Jesteśmy dumni mogąc brać udział w tworzeniu nowego, prestiżowego i emocjonującego rozdziału historii polskiego golfa. Golf i Mitsubishi mają wiele wspólnych cech – podobnie, jak golfiści, inżynierowie, projektanci i pracownicy Mitsubishi dążą do perfekcji i ciągłej poprawy rezultatów swej pracy, okazując najwyższy szacunek dla środowiska – powiedział Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.