NISSAN: NOWE SALONY W SIECI DEALERSKIEJ W POLSCE

Nissan wzmacnia swoją obecność w Polsce. Sieć marki powiększyła się o nowe salony, które zostały otwarte w Lublinie, Radomiu oraz Nowym Sączu.

Punkty dealerskie mają umożliwić japońskiemu producentowi poszerzenie dystrybucji w perspektywicznych regionach.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

46 stacji Nissan na terenie całego kraju i planowane nowe otwarcia świadczą o sile i renomie marki. Elektryczny LEAF czy crossovery Juke, Qashqai oraz X-Trail to modele, które cieszą się uznaniem i popularnością w Polsce. Salony marki dostępne w dużych miastach uzupełniane są o nowe punkty w miastach średniej wielkości, a pozwala na to szeroka oferta proponowanych modeli w różnych cenach i o różnym przeznaczeniu.

Sukcesywnie poszerzana sieć dealerska i współprace ze sprawdzonymi partnerami pozwalają Nissanowi na dotarcie do nowych klientów, a stałym ułatwiają obsługę posprzedażną.

Nowe salony na mapie autoryzowanych obiektów Nissana w Polsce to Odyssey Lublin, Ster Radom oraz Wikar Nowy Sącz. Wszystkie zostały przygotowane w oparciu o nową Koncepcję Sprzedaży Detalicznej Nissana. Jej założeniem jest zapewnienie pozytywnych wrażeń od razu po przekroczeniu progu salonu.

Specjalnie zaprojektowane otoczenie – dynamiczna, multimedialna przestrzeń – ma dostarczać im inspiracji, ale też profesjonalnej wiedzy na temat produktów marki. Doradcy Nissana zapraszają klientów do rozmów przy wygodnych stolikach, co zdecydowanie zwiększa ich komfort i podnosi standard obsługi, który staje się mniej formalny i bardziej przyjazny.

Nissan powrócił do Lublina

Po kilkunastu miesiącach nieobecności, Nissan znowu zaprasza klientów do Lublina. Jedyny w województwie, nowo otwarty Nissan Odyssey, to salon i serwis marki zaprojektowany w najwyższym standardzie marki.

W lubelskim salonie na 400 m² w jednym czasie eksponowanych jest 5 modeli, które najchętniej wybierają kupujący, w tym modele użytkowe. Dodatkowo przewidziano miejsce na potrzeby autoryzowanego serwisu oraz na ekspozycję samochodów używanych. Atutem jest lokalizacja – obiekt znajduje się bowiem przy ul. Droga Męczenników Majdanka, która stanowi jedną z głównych arterii prowadzących do centrum Lublina.

– Z marką Nissan jesteśmy związani od 22 lat. I bardzo cenimy sobie tę wieloletnią współpracę. Najnowszy obiekt w Lublinie jest już piątym, po Warszawie, Pruszkowie, Częstochowie i Kielcach salonem Nissana w portfolio firmy Odyssey. Lublin to prężny ośrodek gospodarczy w tej części kraju i widzimy w tym rynku spory potencjał zarówno pod względem sprzedaży, jak i obsługi posprzedażnej – zaznacza Radosław Sternicki, wiceprezes Odyssey Sp. z o.o.

Nowe miejsce – Radom

Spółka Ster to firma, której bez mała 30-letnia działalność i liczne nagrody branżowe dla salonów i obsługi stworzyły doskonałe fundamenty dla współpracy. Salon znajduje się przy ul. Warszawskiej 220, w bezpośrednim sąsiedztwie starej trasy krajowej nr 7, która jest głównym wjazdem i wyjazdem z miasta w kierunku Warszawy. Powierzchnia wystawiennicza salonu to blisko 350 m², gdzie może być zaprezentowanych aż 6 samochodów jednocześnie.

Na zewnątrz, na dodatkowych stanowiskach zaprojektowane zostało miejsce do prezentacji samochodów dostawczych.

– Jesteśmy zadowoleni z dołączenia marki Nissan do naszego portfolio. Postawiliśmy na dalszy rozwój spółki w kierunku motoryzacji, a otwarcie salonu doskonale wpisuje się w tę strategię. Znakomita lokalizacja, innowacyjna architektura przestrzeni, rozwiązania multimedialne i zmiana w standardach obsługi klienta zapewniają nową jakość gwarantowaną przez markę – zaznacza Robert Nowakowski, wiceprezes zarządu Ster.

Kolejny punkt w Małopolsce

Po salonach w Krakowie i Tarnowie to czwarty punkt dealerski marki w tym regionie. Nissan Wikar w Nowym Sączu to 300‑metrowa, nowoczesna powierzchnia ekspozycyjna, gdzie klienci mogą zapoznać się z 5 wyeksponowanymi modelami osobowymi. Obiekt dysponuje także powierzchnią serwisową zaprojektowaną na 4 stanowiska do obsługi klientów.

Punkt znajduje się w sąsiedztwie dużej galerii handlowej, w korzystnym punkcie komunikacyjnym przy ul. Węgierskiej 168. Firma jest znana klientom od 25 lat.

– Z satysfakcją dołączamy do rodziny Nissana, zwłaszcza że otwarcie nowego salonu doskonale wpisuje się w realizację naszej strategii poszerzenia oferty dla lokalnych klientów. Salon spełnia najnowsze standardy Nissana, które wprowadzają kupujących do cyfrowego świata i znoszą wszelkie bariery w kontakcie z marką. Klient jest naszym gościem, którego chcemy inspirować na każdym kroku – podkreśla Sławomir Orczykowski, szef punktu dealerskiego firmy Wikar.

Nowe inwestycje w dotychczasowych obiektach

Nissan otwiera nowe punkty. Nie oznacza to jednak, że dealerzy, którzy współpracują z marką od lat, spoczywają na laurach. Spowolnienie rynku spowodowane panującym wirusem wykorzystują na unowocześnienie swoich salonów i dostosowywanie ich do rosnących potrzeb i wymagań klientów.

W ostatnim czasie takie modernizacje przeprowadzone zostały w następujących obiektach Nissana: Zdunek KMJ w Gdańsku, Autonix w Rzeszowie, Odyssey w Częstochowie, Mad Mobil w Gliwicach, Polmotor w Koszalinie, Polody w Poznaniu oraz Impwar w Legnicy. Zakończyła się także budowa zupełnie nowego obiektu firmy Zaborowski w Warszawie.

– Otwarte w ostatnim czasie salony Nissana wzmacniają obecność naszej marki w Polsce. Dzięki nowym lokalizacjom ułatwiamy obecnym i przyszłym klientom kontakt z marką, zwiększamy dostępność oferty Nissana oraz, co jest bardzo ważne, szybką i sprawną obsługę posprzedażną. Sprawdzeni partnerzy – rozpoznawalni na lokalnych rynkach – oraz nasze know-how są gwarancją najwyższych standardów w obszarze obsługi klienta. Jest to szczególnie istotne w odniesieniu do pojazdów bezemisyjnych, o które coraz częściej pytają klienci. Ponad 10-letnie doświadczenie w sprzedaży samochodów elektrycznych sprawia, że autoryzowana sieć Nissana służy ekspercką wiedzą i pełnym wsparciem dla klienta – podkreśla Tomasz Latała– Golisz, dyrektor zarządzający Nissan Sales CEE.

Wszystkie obiekty w sieci Nissana stosują wprowadzone w związku z pandemią koronawirusa zaostrzone procedury bezpieczeństwa, by chronić zarówno klientów salonów i serwisów, jak i swoich pracowników.