NISSAN: TROSKA FIRMY O EDUKACJĘ EKOLOGICZNĄ W SZKOŁACH

Nissan przystąpił do projektu stworzonego przez Polskie Stowarzyszenie Elektromobilności, skierowanego do uczniów szkół podstawowych.

Celem programu jest wsparcie szkół i nauczycieli w budowaniu świadomości ekologicznej oraz osobistej odpowiedzialności za środowisko wśród dzieci i młodzieży jako nowych świadomych konsumentów.


Zobacz relacje:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

To oni za kilka lat staną przed zakupem pierwszego pojazdu, a jeśli teraz zostanie pobudzona ich troska o otoczenie, elektromobilność będzie dla nich naturalnym wyborem.

– Nissan w ramach współpracy z Polskim Stowarzyszeniem Elektromobilności włączył się w program dla szkół i przygotował firm edukacyjny. Ten kilkunastominutowy materiał porusza zagadnienia związane z zanieczyszczeniami pochodzącymi ze środków transportu, pokazuje jak małe codzienne gesty, takie jak wybór samochodu elektrycznego, zamiast spalinowego, czy w przypadku dzieci – hulajnogi mogą wpłynąć na jakość powietrza. Jako globalnego producenta pojazdów bezemisyjnych cieszy nas możliwość wsparcia nauczycieli w szerzeniu idei proekologicznych, które nam samym są bardzo bliskie – wyjaśnia Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.

– Chcieliśmy również podkreślić rolę samych szkół w procesie wdrażania rozwiązań na rzecz czystszego powietrza na terenach przyszkolnych, jak również uzmysłowić im jak inicjować u uczniów właściwą postawę wobec współczesnych wyzwań klimatycznych w zakresie mobilności – powiedziała Anna Różańska, Dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Elektromobilności.

Rozumiejąc potrzebę troski o stan środowiska zarówno w bliższym i dalszym otoczeniu, Nissan jako pionier elektromobilności rozpoczął prace nad bezemisyjną technologią i wprowadził do sprzedaży pojazdy elektryczne dla masowego odbiorcy już niemal 10 lat temu. LEAF do dziś pozostaje liderem łącznej sprzedaży wśród samochodów z takim napędem na świecie.

Co więcej, po serii rygorystycznych testów w ramach niezależnej inicjatywy na rzecz czystego powietrza i efektywności energetycznej model w tym roku otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek Green NCAP.

Wszystkie te starania, jakie marka wkłada w przybliżanie zrównoważonej i efektywnej mobilności nabywcom na całym świecie, czynione są z myślą o przyszłych pokoleniach. Edukacja i zmiany nawyków komunikacyjnych przyszłych konsumentów spowodują poprawę warunków ich życia, a widoczne starania firm takich jak Nissan mogą stać się inspiracją dla młodszych pokoleń do podejmowania działań na rzecz poszanowania środowiska w myśl hasła „myślę globalnie – działam lokalnie”.