NOKIAN: NOWA ODSŁONA ISTOTNEJ USŁUGI DLA BIZNESU

NokianTyr1

Klienci B2B firmy Nokian Tyres będą mogli korzystać z udoskonalanej wersji platformy internetowej przeznaczonej dla autoryzowanych dealerów marki.

To nowy wymiar usług cyfrowych – Dealer Services zapewnia wszystkie niezbędne narzędzia dla firm działających w branży oponiarskiej oferując wsparcie w zakresie sprzedaży i zarządzania zamówieniami, a także obsługi osobistej i wiedzy biznesowej.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

OPONY


 

Digitalizacja ma istotny wpływ na sposób prowadzenia biznesu, co szczególnie widoczne jest w przypadku sprzedaży; zapewnia większą transparentność, a także ułatwia budowanie świadomości produktu wśród klientów. Aby odpowiedzieć na obecne potrzeby w zakresie usług cyfrowych, firma Nokian Tyres postanowiła zamiast zwykłego sklepu internetowego zaoferować znacznie bardziej kompleksową usługę kładąc jednocześnie nacisk na pełną dostępność i łatwość w obsłudze.

– Nasi klienci to także konsumenci, którzy korzystają na co dzień z różnego rodzaju doskonałych usług cyfrowych. Stąd też konieczność stworzenia własnego kanału przeznaczonego dla klientów biznesowych. Naszym autoryzowanym dealerom oferujemy ten sam poziom usług do którego przyzwyczajeni są jako konsumenci – wyjaśnia Manager Online, Antti Merikoski.

NokianTyr2

Obsługa osobista online – łatwe i szybkie zamawianie

Usługa zaprojektowana została w taki sposób, aby ułatwić proces składania zamówień, a także zapewnić jego szybki i sprawny przebieg. Opcja wyszukiwania jest łatwa w użyciu, informacje o dostępności produktów aktualizowane na bieżąco, a materiały promocyjne są dostępne od ręki. Dzięki temu nasi dealerzy mogą poświęcić pełną uwagę swoim klientów zamiast tracić czas na wyszukiwanie materiałów i informacji w różnych źródłach.

– Naszym celem jest stworzenie kanału umożliwiającego cyfrową komunikację z klientem. Chcemy zaoferować naszym dealerom najlepszy możliwy poziom usług, do których mieliby dostęp o każdej porze z dowolnego miejsca na Ziemi – podsumowuje Merikoski.

W Europie Środkowej nowa wersja Usługi Dealer Services firmy Nokian Tyres udostępniona została jesienią 2017 r. Jej premiera na rynku amerykańskim miała miejsce w marcu tego roku, natomiast w krajach Skandynawskich uruchomiona zostanie w 2019 r.

Niezbędnik firmy oponiarskiej

Udoskonalona usługa Dealer Services firmy Nokian Tyres oferuje w jednym miejscu wszystkie usługi: narzędzie do zamawiania oraz informacje na temat produktów, a także materiały marketingowe.

Ponadto obejmuje wiele nowych funkcji:
• nowy kanał obsługi osobistej dostępny z każdego urządzenia;
• szybki proces wyszukiwania i zamawiania w celu ułatwienia i przyspieszenia zamawiania opon;
• cała historia zamówień klienta w jednym miejscu bez względu na kanał zamawiania;
• rzetelne i aktualne informacje na temat produktów i ich dostępności;
• usługi i dodatkowe materiały dostępne w sześciu językach (angielski, niemiecki, francuski, włoski, czeski oraz polski).