OSRAM: AKADEMIA WSPIERA AKCJĘ MOTOSERCE

Os 1_dca

Odbyła się piąta, jubileuszowa edycja największej w Polsce akcji krwiodawstwa – MOTOSERCE. Nie mogło na niej zabraknąć firmy OSRAM, która już od kilku lat wspiera tę ważną inicjatywę, wpisującą się w założenia edukacyjne Akademii Bezpieczeństwa.

Pikniki są bowiem również okazją do zwrócenia uwagi na ważny problem bezpieczeństwa na drodze, w tym na poprawę widoczności zarówno wśród kierowców motocykli i samochodów, jak i pieszych, o czym przypominała firma OSRAM poprzez różne konkursy i dystrybucję materiałów edukacyjnych dedykowanych kierowcom.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
OSRAM


– Poprzez wsparcie akcji MOTOSERCE realizujemy nasze cele związane z edukacją na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach, które przyświecają powołanej do życia kilka lat temu Akademii Bezpieczeństwa. Staramy się uczulać kierowców oraz pieszych, jak ważne jest dbanie o dobrą widoczność na drodze. Będąc kierowcą należy pamiętać o podstawowych czynnościach, takich jak: zachowanie czystości reflektorów, dobre ustawienie świateł, nie nadużywanie świateł drogowych, jak również o zapasowej żarówce czy stosowaniu homologowanych produktów. Piesi nie powinni wstydzić się odblasków, które zwiększają ich bezpieczeństwo na drodze, szczególnie nocą czy też przy złych warunkach pogodowych – mówi Janusz Mitko, szef działu marketingu firmy OSRAM.

Ogólnopolska akcja MOTOSERCE, organizowana w ponad 80 miastach przez kluby motocyklowe zrzeszone przy Kongresie Polskich Klubów Motocyklowych, gromadzi co roku kilkanaście tysięcy uczestników i co najważniejsze udaje się podczas niej zebrać tysiące litrów krwi (w dotychczasowych pięciu edycjach zebrano ponad 15 000 litrów krwi). Akcji towarzyszą liczne koncerty, pokazy motocyklowe, pokazy ratownictwa medycznego oraz konkursy dla dzieci i młodzieży.