OSRAM: WYRÓŻNIENIE SUPERBRANDS POLSKA 2014 / 2015

os_na_sup1

Firma OSRAM otrzymała wyróżnienie w IX edycji programu Superbrands Polska 2014/15. Tytuł ten przyznawany jest najbardziej rozpoznawalnym markom.

To prestiżowe wyróżnienie, które dzięki swojemu wizerunkowi zdobyły trwałą przewagę na rynku i cieszą się zaufaniem klientów. Nagroda corocznie przyznawana jest przez Radę Marek – niezależne gremium ekspertów z dziedziny marketingu i PR oraz samych klientów, biorących udział w badaniu konsumenckim.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

O przyznaniu tytułu decydują takie kryteria jak rozpoznawalność danej marki, skłonność do jej polecania czy siła więzi z klientami. W tegorocznej edycji badanie uwzględniało ponad 2400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Wyróżnienie przyznawane jest już od ponad 20 lat w 80 krajach świata.

os_na_sup2

– Przyznanie tytułu Superbrands marce OSRAM to dowód, że nasz wkład w budowanie silnej pozycji jest przez polskich konsumentów doceniany. Cieszymy się, że aktywności marketingowe i wizerunkowe OSRAM budują tak duże przywiązanie klientów do naszej firmy. Jest to dla nas także ogromna motywacja do podejmowania dalszych działań na rzecz rozwoju marki – mówi Janusz Mitko, dyrektor działu marketingu firmy OSRAM.

Firma jest jednym z dwóch największych producentów na rynku oświetlenia na świecie, a ponadto – skupia się tylko na produktach i usługach oświetleniowych, nie angażując się w inne obszary. Realizuje kompleksowe projekty oświetleniowe, dostarcza systemy specjalistyczne. Kompleksowe realizacje firmy można znaleźć w Polsce np. na Stadionie Narodowym w Warszawie i w Filharmonii Szczecińskiej, a na świecie m.in. w Kaplicy Sykstyńskiej, gdzie zamontowano innowacyjny system oświetlenia LED, by jak najlepiej wyeksponować znane na całym świecie arcydzieło Michała Anioła.

Fot.: K. Rainka, Magda Terbert,