PARYŻ 2014: JAGUAR – KAMPANIA FEEL XE PRZED SALONEM

jag_xe_s1

Poprzedzając pokaz Stelli McCartney na paryskim Tygodniu Mody 29 września, firma Jaguar połączyła siły z tą czołową brytyjską projektantką mody, przechodząc do kolejnej fazy kampanii FEEL XE w ramach wprowadzania na rynek nowego Jaguara XE.

Zarówno projektantka (odznaczona Orderem Imperium Brytyjskiego) jak i samochodowa marka reprezentują to, co najlepsze w brytyjskim wzornictwie, a łączy ich oddanie elegancji, osiągom, stylowi i funkcjonalności.


Zobacz także:

PARYŻ 2014: PEUGEOT POKAŻE KONCEPCYJNY EXALT

PARYŻ 2014


Projekt FEEL XE Experience stanowi wyraz tej filozofii projektowania. Oznacza on początek kolejnej fazy prezentacji XE, podczas której Jaguar ogłosi po raz pierwszy szczegóły techniczne na Targach Motoryzacyjnych Paris Motor Show. Znajdą się wśród nich informacje o zużyciu paliwa, systemie multimedialnym oraz światowej premierze nowego systemu All-Surface Progress Control.

jag_xe_s2

Te dwie prestiżowe marki stworzyły wspólnie projekt z udziałem floty luksusowych Jaguarów pokrytych charakterystycznymi nadrukami z superbohaterami z kolekcji Stelli McCartney na sezon Wiosna 2015. Pojazdy te wyjadą na ulice Paryża w poniedziałek 29 września, prezentując szereg projektów z cyklu FEEL XE Experience, które zostały starannie dobrane przez Stellę i Jaguara, tak by klienci poczuli ekscytujący smak atrakcji kulturalnych, jakie można zobaczyć tylko w Paryżu.

Stella McCartney uczestniczyła w światowej premierze Jaguara XE w Earls Court w Londynie 8 września, a kilka dni wcześniej zdecydowała się przyjechać najbardziej ekonomicznym Jaguarem w historii, modelem Jaguar XE na pokaz 2014 Stella McCartney Green Carpet Collection. teraz jest czas na pokaz na ulicach stolicy Francji oraz na Mondial de l’Automobile.

Po zakończeniu FEEL XE Experience w Paryżu, Jaguar ogłosi szczegóły swego kolejnego projektu w ramach kampanii FEEL XE z brytyjskim aktorem Idrisem Elbą w ciągu najbliższych miesięcy.