PEUGEOT: MISJA MARKI NA GALI OLIMPIJCZYKÓW

Soczi_26

W budynku Centrum Olimpijskiego, z udziałem prezydenta RP Bronisława Komorowskiego oraz premiera Donalda Tuska odbyła się uroczystość wręczenia nagród za wyniki sportowe osiągnięte przez polskich sportowców podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014.

Marka Peugeot, która jest sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego miała w trakcie gali szczególnie miłą misję.


Zobacz także:
SPORT


Marka Peugeot jest od wielu lat mocno związana jest ze sportem, a od 2012 r umową sponsorską z Polskim Komitetem Olimpijskim, dzięki której jest partnerem Polskiego Ruchu Olimpijskiego, Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiej Młodzieżowej Reprezentacji Olimpijskiej.

Jako sponsor PKOl Peugeot miał zaszczyt uczestniczyć w gali, ale też pogratulować polskim sportowcom sukcesów i sportowych emocji, które z racji motta marki „Motion&Emotion”, są szczególnie bliskie Peugeot.

Soczi_28

W trakcie gali Dyrektor marketingu Peugeot Polska, Guillaume de Bienassis w towarzystwie między innymi prezesa PKOl Andrzeja Kraśnickiego miał zaszczyt wręczenia nagrody złotemu medaliście w łyżwiarstwie szybkim na dystansie 1500 m – Zbigniewowi Bródce.

Przypomnijmy iż od dwóch lat flota z lwem na masce złożona z crossoverów Peugeot 3008, minivanów 5008, oraz modeli 508 oraz Expert wspiera w codziennej działalności PKOl.

Dystans jaki przebyły samochody Peugeot w PKOl to przeszło 2 000 000 km czyli 50-krotność obwodu kuli ziemskiej, i 1000-krotość dystansu jaki dzieli Warszawę od Soczi.