SEAT: SUKCES POLAKÓW W ŚWIATOWYM KONKURSIE MARKI

seat-mechani1

Pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy pracownik, wyłoniony spośród całej obsługi posprzedażnej SEAT-a na świecie oraz trzecie miejsce w kategorii Doradca Serwisowy.

Z takimi tytułami wróciła do kraju polska reprezentacja obecna podczas 18. edycji Międzynarodowego konkursu Top SEAT People.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

SEAT w Polsce, a zwłaszcza salon Bednarek w Łodzi ma ogromny powód do dumy. Dwóch z czterech polskich reprezentantów, którzy doszli do finału konkursu pracuje właśnie w tym punkcie.

seat-mechani2

Sebastian Chojecki zajął 3. miejsce w kategorii Doradca Serwisowy, a Technik Serwisowy, Krzysztof Funkowicz, zdobył najwyższy z możliwych tytułów, czyli „Absolute Winner After Sales”. Oznacza to, że jest najlepszym pracownikiem wyróżnionym z obsługi posprzedażnej na całym świecie!

Hiszpański producent samochodów doskonale wie, jak ważna jest najwyższa jakość obsługi serwisowej. Dlatego w międzynarodowym konkursie Top SEAT People docenia najlepszych serwisantów marki na świecie – na finałowe starcie do Barcelony przyjechali przedstawiciele aż 26 państw. Wśród nich przedstawiciele rozmaitych funkcji: doradcy serwisowi, kierownicy serwisu, kierownicy działu części, specjaliści ds. gwarancji, lakiernicy, technicy samochodowi, doradcy handlowi, doradcy ds. sprzedaży flotowej, kierownicy sprzedaży czy specjaliści ds. aut używanych.

W konkursie sprawdzana i oceniana jest zarówno wiedza, jak i umiejętności praktyczne osób zatrudnionych w sieciach partnerskich SEAT-a. Po dwóch etapach zmagań – krajowym i globalnym, producent hiszpańskich aut nagrodził zwycięzców.

seat-mechani3

Polska miała czterech przedstawicieli, wybranych podczas lokalnych eliminacji w Poznaniu. Z zadaniami teoretycznymi i praktycznymi doskonale poradzili sobie Sebastian Chojecki z serwisu Bednarek Łódź, który zwyciężył w kategorii „Najlepszy doradca serwisowy” oraz Krzysztof Funkowicz z tego samego salonu, wyróżniony jako najlepszy spośród techników serwisowych.

Podczas finału w Barcelonie, polski zespół reprezentowali również Kierownik Sprzedaży Daniel Semkło – z salonu Świtoń- Paczkowski Lubin oraz Doradca handlowy Łukasz Dąbrowski z serwisu Euromotor Warszawa.

– Najważniejsze wyróżnienie dla pracownika z Polski świadczy o szczególnej jakości serwisu w naszej sieci. Zaangażowanie pana Krzysztofa i wszystkich współpracowników w SEAT Polska znacząco wpływa na ciągłe podnoszenie standardów Obsługi Klienta w salonach marki. Dążymy do tego, by poziom stale wzrastał, a wyróżnienia takie jak TOP SEAT PEOPLE są dla nas dużą motywacją. Gratulacje dla wszystkich finalistów! – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik PR SEAT.

Grupa SEAT zatrudnia 14 500 wykwalifikowanych pracowników w trzech zakładach produkcyjnych w Barcelonie: Zona Franca, El Prat de Llobregat i Martorell w Republice Czeskiej oraz na Słowacji.