SKODA: SALONY MARKI W NOWEJ WIZUALIZACJI – JUŻ 1500

sko-alo-n1

Škoda nabiera tempa we wprowadzaniu nowej identyfikacji wizualnej swojej sieci dealerskiej. Zaledwie trzy miesiące po tysięcznym salonie przebudowanym według nowego stylu padł nowy rekord.

Punkt w Luisant, na południowy- zachód od Paryża, został właśnie 1500 dealerem marki, który wdrożył nowoczesny design, stanowiący nowy znak rozpoznawczy marki.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Proces przemiany rozpoczął się niecałe dwa lata temu i w ostatnich miesiącach przybrał bardzo na intensywności. Poza krajami europejskimi, salony Škody przybrały nowy kształt również w Chinach, Rosji i Indiach, a także w Australii, na Tajwanie i w Algierii.

Czy to w Pradze, Paryżu, Sidney czy Tajpej, nadrzędnym celem nowego ich designu jest efektywna, bezpośrednia i otwarta komunikacja. Zgodnie ze strategią „Human Touch”, najważniejszy jest personalny kontakt z osoba odwiedzająca obiekt. Przekłada się to na cały wygląd i architekturę salonów, które są teraz bardzo przestronne i posiadają duże przeszklone powierzchnie. Partnerzy handlowi są nieustannie szkoleni w celu zapewnienia najwyższej satysfakcji konsumenta.

Nowa identyfikacja wizualna jest integralną częścią strategii rozwoju. Przez ostatnie pięć lat czeska marka przeprowadziła największą kampanię w swojej 120-letniej historii. Każdy model w gamie został zastąpiony nową generacją lub gruntownie zmodernizowany, kolejne zadebiutowały w segmentach, w których marka była wcześniej nieobecna.

Najważniejszym wydarzeniem roku 2015 było wprowadzenie zupełnie nowego Superba trzeciej generacji.

Czeska marka planuje kontynuować tę udaną drogę intensywnego rozwoju w najbliższych latach. Firma zwiększa nacisk na emocjonalną wartość marki i jej modeli, co odzwierciedla także nowy wizerunek salonów sprzedaży.