STILL: PROPOZYCJA DLA POSIADACZY E-AUT

Sieć serwisów STILL jest dostępna obecnie nie tylko dla wózków widłowych. Pod koniec marca ruszyła zakrojona na szeroką skalę współpraca z firmą Karabag, w ramach której użytkownicy samochodów elektrycznych będą mogli korzystać z ponad 800 punktów serwisowych na terenie Niemiec.

Jedną z podstawowych barier w masowym upowszechnieniu się pojazdów elektrycznych są trudności z ich serwisowaniem. Konieczność transportu samochodu do centrali lub fabryki w razie jakiejkolwiek usterki znacznie podnosi całkowite koszty eksploatacji i może być problematyczne dla użytkowników. Współpraca firmy STILL, czołowego producenta wózków widłowych, z firmą Karabag ma szansę przyczynić się do popularyzacji ekologicznych rozwiązań na ulicach.

Samochody elektryczne znajdują się w ofercie Karabag od 2009 roku, a dziś co piaty, jeżdżący w Niemczech tego typu pojazd, pochodzi właśnie z tej firmy. Powstały na bazie Fiata 500, model New 500 E jest pierwszym autem, które uwzględniając całkowite koszty eksploatacji jest korzystniejsze cenowo niż porównywalnej klasy wersja z napędem spalinowym. Sam silnik i komponenty do New 500 E dostarczone zostały przez grupę KION, w skład której wchodzi m.in. STILL.

Dzięki zawartej umowie, gęsta sieć ponad 800 punktów firmy STILL w Niemczech jest gotowa do obsługi serwisowej pojazdów elektrycznych. Pracownicy techniczni, którzy specjalizują się w konserwacji elektrycznych wózków widłowych, zostali specjalnie przeszkoleni pod kątem naprawy i serwisowania pojazdów Karabag.