TOYOTA W EUROPIE MA NOWY DESIGN WIZUALNY I NOWE LOGO

Toyota Motor Europe wprowadza zmiany. Jest nowa identyfikacja wizualna. Oznacza ona nowy logotyp oraz czcionki i typografię.

Ma to wskazywać na transformację z producenta aut na dostawcę szeroko rozumianej mobilności.


Zobacz relacje:

ROZMAITOŚCI


 

Identyfikacja wizualna pozwoli zachować spójność zarówno na wszelkiego rodzaju ekranach i urządzeniach mobilnych, jak i na fizycznych przedmiotach i płaszczyznach. Projekt wprowadzany w Europie został opracowany z myślą o przejrzystości, opiera się na czterech podstawowych zasadach. Są to: patrzenie w przyszłość, synchronizacja z urządzeniami mobilnymi, wrażenia klasy premium oraz spójność dla wszystkich działów, jednostek biznesowych i submarek.

Nowe logo marki Toyota otrzymuje dwuwymiarowy design pozbawiony znaku słownego „Toyota”. Emblemat jest prosty i przejrzysty. Został przystosowany do przestrzeni cyfrowej. Będzie stosowany we wszystkich formach komunikacji, zaś obecny logotyp nadal będzie montowany na samochodach. Marka utrzyma dotychczasową identyfikację graficzną stacji dealerskich w Europie. Zostanie ona jednak zweryfikowana z myślą o nowej strategii dla sieci na 2025 rok.

Wprowadzany właśnie do użytku projekt wizualny obejmuje nową typografię oraz specjalnie opracowaną czcionkę Toyota Type, przystosowaną do wszelkich możliwych zastosowań on-line i w druku. To ułatwi rozwój marki w internecie oraz budowę systemu sprzedaży on-line na europejskim rynku.

Japoński producent wprowadza zmiany w nazwach niektórych jednostek biznesowych. Toyota Insurance Management otrzymuje nazwę Toyota Insurance Services. Program sprzedaży samochodów używanych Toyota Plus zmienia nazwę na Toyota Approved Used.

Po raz pierwszy nowy designem zostanie zastosowany przy okazji premiery miejskiego hatchbacka z napędem hybrydowym – Yarisa Hybrid czwartej generacji.