TOYOTA WCIĄŻ NAJCENNIEJSZĄ Z MAREK SAMOCHODOWYCH

Toy__ce20

Toyota od lat umacnia swoją pozycję najcenniejszej marki w globalnym przemyśle motoryzacyjnym. Potwierdza to ranking magazynu Forbes na 2015 rok.

Według analiz Forbesa marka Toyota jest warta 37,8 mld dolarów, zyskując 21 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Jest to zarazem największy wzrost w branży motoryzacyjnej.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


Japońska marka nie tylko zwiększa swoją przewagę nad pozostałymi firmami motoryzacyjnymi. Toyota zajęła także ósme miejsce w grupie wszystkich firm globalnych, niezależnie od sektora, awansując o 1 pozycję w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Najwyższa wartość marki Toyota spośród wszystkich światowych firm motoryzacyjnych jest efektem innowacyjnych rozwiązań technologicznych, ogromnych nakładów na badania i rozwój oraz legendarnej jakości Toyoty.

W ciągu ostatniego roku koncern wprowadził na rynek model Mirai, pierwszy na świecie seryjny samochód na wodorowe ogniwa paliwowe, będący zwiastunem kolejnej po hybrydach rewolucji technologicznej w motoryzacji, firmowanej przez Toyotę. Dziś firma jest także niekwestionowanym liderem technologii hybrydowej, sprzedając na świecie ponad 7 milionów takich samochodów.

Marki_f_01

marki_f_2