TOYOTA WCIĄŻ NAJCENNIEJSZĄ MARKĄ – ZA NIĄ BMW I MERCEDES

toy_prius_t1

Toyota jest najcenniejszą marką motoryzacyjną według raportu Brand 100 Most Valuable Global Brands firmy badawczej Kantar Millward Brown.

W 12. edycji tego badania japońska firma zajęła pierwsze miejsce w branży już po raz dziesiąty. Wartość marki Toyota została wyceniona na 28,66 miliardów dolarów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Według wyliczeń Kantar Millward Brown wartość marki Toyota zmniejszyła się w ciągu roku o 2 procent, jednak jej przewaga nad drugą marką motoryzacyjną w rankingu wzrosła o 1,437 miliardów dolarów.

Najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej potwierdzają wszystkie zestawienia wartości marek, takie jak „The World’s Most Valuable Brands” magazynu Forbes czy „Global 500 – The Most Valuable Brands of 2017” firmy konsultingowej Brand Finance.

Z badań tych wynika także, że Toyota należy do czołówki najbardziej wartościowych marek na świecie.

to-rank11