VOLKSWAGEN GROUP TROSZCZY SIĘ O POLSKICH KIEROWCÓW

vw-akcj-pe1

Znany aktor Jan Peszek został twarzą najnowszej kampanii edukacyjnej Volkswagen Group Polska. Akcja „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” ma zwiększać świadomość kierowców.

W serii utrzymanych w lekkim tonie filmów prezentowane są podstawowe problemy, jakie mogą spotkać każdego kierowcę.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Volkswagen Group Polska to najsilniejsza grupa motoryzacyjna w Polsce. Jej misją jest nie tylko sprzedaż samochodów, ale również zwiększanie świadomości kierowców w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W te działania wpisuje się również najnowsza kampania edukacyjna dotycząca kwestii ubezpieczeń komunikacyjnych.

– Koncern Volkswagen, wszystkie marki wchodzące w jego skład, również Volkswagen Group Polska aktywnie angażują się w działania mające podnieść świadomość uczestników ruchu drogowego. Nie tylko w zakresie bezpieczeństwa na drodze, ale również w zakresie takich usług jak ubezpieczenie komunikacyjne. Usług o tyle ważnych, że w przypadku problemów pozwalają właścicielowi pojazdu bezstresowo je rozwiązać – tłumaczy Patryk Tryzubiak, Koordynator PR i Komunikacji Korporacyjnej Volkswagen Group Polska.

Z cyklu filmów motoryzacyjnych dostępnych na dedykowanej kampanii stronie www.kazdywypadek.pl, kierowcy dowiadują się m.in. jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej.

– Wybór odpowiedniego ubezpieczenia jest często dużym wyzwaniem dla kierowców. Jest to jednocześnie niezwykle ważna decyzja, ponieważ to od niej zależy jakość i zakres świadczeń, którymi będziemy objęci w razie tak stresującej sytuacji, jaką jest kolizja czy wypadek. Kierowcy i pasażerowie nie zawsze znają swoje prawa i nie wiedzą, czego mogą oczekiwać w kontakcie z ubezpieczycielem. Inną istotną kwestią, którą porusza kampania, jest naprawa samochodu po zdarzeniu, która wykonana niezgodnie z zaleceniami producentów, powodować może kolejne zagrożenia – tłumaczy Anna Dunajewska z Departamentu Ubezpieczeń Volkswagen Financial Services.

Równie istotnym tematem poruszonym w kampanii „Ubezpieczenie bez wpadek na każdy wypadek” jest kwestia napraw z użyciem oryginalnych części producenta. W związku z coraz większy zaawansowaniem technologicznym nowych samochodów Volkswagen Group Polska stawia na wykorzystanie oryginalnych części. Pozwala to zachować najwyższy poziom jakości usług, ale co najważniejsze ma kluczowe znaczenie dla dalszej, bezpiecznej eksploatacji samochodu.

– Celem ubezpieczenia jest pokrycie kosztów związanych z wystąpieniem szkody, w tym naprawy prowadzącej do przywrócenia samochodu do stanu sprzed zdarzenia. Zaawansowane rozwiązania technologiczne stosowane w samochodach stanowią nie lada wyzwanie dla serwisów realizujących naprawy. Poprzez kampanię chcemy zwrócić uwagę na to, iż wybór odpowiedniego ubezpieczenia daje możliwość pokrycia kosztów naprawy wykonanej przy użyciu oryginalnych części oraz przez odpowiednio przygotowane do tego Autoryzowane Serwisy – podkreśla Wojciech Merło z Volkswagen Group Polska.

Na potrzeby akcji utworzona została dedykowana strona internetowa, na której umieszczone zostały porady, informacje na temat ubezpieczeń oraz quiz, dzięki którym klienci zgłębić mogą wiedzę na temat ubezpieczeń, swoich praw, a także napraw powypadkowych.

Akcja jest wspierana przez marki: Volkswagen Samochody Osobowe, Škoda, Audi, Volkswagen Samochody Użytkowe i SEAT. Partnerem akcji jest Volkswagen Financial Services.