VOLKSWAGEN: NOWY DYREKTOR MARKI W POLSCE

Nowym dyrektorem marki Volkswagen, należącej do Volkswagen Group Polska, został Wojciech Tomaszkiewicz. Nowy szef Volkswagena w Polsce ma 41 lat, od 18 lat związany jest z branżą motoryzacyjną.

Pełnił funkcję dyrektora sprzedaży marki Citroen w Polsce, następnie był szefem regionu w centrali Citroena, odpowiedzialnym za tę markę w Chorwacji, Słowenii, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. Ostatnie 2 lata spędził w Budapeszcie, jako dyrektor generalny odpowiedzialny za marki Citroen i Peugeot na rynkach czeskim, słowackim i węgierskim.

Dla Wojciecha Tomaszkiewicza priorytetem jest wysoka jakość obsługi klientów oraz dalszy wzrost sprzedaży samochodów osobowych marki Volkswagen w Polsce.

Ustępujący ze stanowiska dyrektora marki Volkswagen Karol Obiegły (lat 40) w listopadzie 2012 roku objął funkcję dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej wszystkich marek należących do grupy Volkswagena. Karol Obiegły rozpoczynał swoją pracę w branży motoryzacyjnej w 1997 roku i był odpowiedzialny za rozwój sieci dealerskiej Volkswagena.

Przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję dyrektora marki Volkswagen, to właśnie w tym czasie sprzedaż Volkswagena w Polsce sukcesywnie wzrastała. Obecnie marka VW zajmuje drugą pozycję na rynku, tuż za Skodą należącą do Volkswagen Group Polska.