VOLVO: POPYT NA NOWE AUTOBUSY DALEKOBIEŻNE Z POLSKI

Volvo 9900_1

Nowe autokary Volvo do przewozów turystycznych i liniowych, które zostały wprowadzone na rynek europejski w maju, spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem.

Użytkownicy z całej Europy kupili już blisko 150 autokarów Volvo 9700 i 9900. Największe jak dotąd pojedyncze zamówienie obejmuje 40 autobusów dla Litwy.


Zobacz także:

UŻYTKOWE

ROZMAITOŚCI


 

– Jesteśmy bardzo dumni z naszej nowej, elastycznej i konkurencyjnej gamy produktów klasy premium. Wyróżniają ją takie cechy jak najwyższej klasy bezpieczeństwo, komfort i dbałość o środowisko naturalne. Dobre wyniki sprzedaży potwierdzają, że klienci doceniają efekty naszych starań – mówi Niklas Orre, wiceprezes segmentu detalicznego Volvo Buses.

Oprócz z Litwy, Volvo otrzymało również zamówienia z Norwegii (23 sztuki), Austrii (11 sztuk) i Francji (20 sztuk). Wszystkie zamówione pojazdy zostaną wyprodukowane w Polsce, we wrocławskiej fabryce Volvo i dostarczone w 2019 roku.

Volvo 9900_2

Nowa gama obejmuje dwa modele – luksusowe Volvo 9900 i wszechstronne 9700, wraz z szeroką gamą wyposażenia i pakietów serwisowych, co umożliwia oferowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb i życzeń klientów.

Nowe autokary Volvo zostały zaprezentowane na tegorocznych targach transportowych IAA w Hanowerze. Tej jesieni zostały również pokazane na IBE w Rimini, Autocar Expo w Lyonie i Persontrafik w Sztokholmie, a także na targach Eurobus w Birmingham.

We wrześniu Volvo Buses otrzymało prestiżową nagrodę Sustainable Bus Award 2019 za nowy model 9900.

Volvo 9900 i 9700 – kilka faktów
– Volvo 9900: wysokość 3,85 m, długość 12/13/14 m, osie 4×2/6×2, amfiteatralna podłoga;
– Volvo 9700: wysokość, 3,65 m, długość 12/13/14 m, osie 4×2/6×2;
– układ napędowy: Volvo D11 Euro 6 z 430/460 KM, I-Shift;
– karoseria: nowo opracowana struktura antykorozyjna; dach o konstrukcji warstwowej daje autobusowi niską wagę i niski środek ciężkości.