VOLVO: SALONY OTWARTE ALE OBOWIĄZUJĄ NOWE PROCEDURY

Branża samochodowa, choć przeżywa wyraźne spowolnienie, nadal funkcjonuje. Przemieszczanie się w niezbędnych potrzebach własnym samochodem jest znacznie bezpieczniejsze niż korzystanie z transportu publicznego.

Utrzymanie prywatnej mobilności staje się priorytetem. Salony reagują na zaistniałą sytuację i wprowadzają szereg zmian, będących odpowiedzią na okres epidemii koronawirusa CoVid-19.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Autoryzowane salony Volvo bardzo szybko zareagowały na zaistniałą sytuację. W wielu placówkach przy wejściu pojawiły się środki do dezynfekcji rąk i gumowe rękawiczki. Klienci są umawiani na precyzyjną godzinę, by jak najkrócej przebywali w zamkniętych obiektach. Ten model funkcjonowania zmniejsza też liczbę osób znajdujących się we wspólnej przestrzeni zamkniętej.

Salony tworzą też wydzielone strefy, w których mogą poruszać się klienci, zachowując optymalny dystans do pracowników. Personel odpowiedzialny za sprzątanie obiektów, został wyposażony w mocniejsze niż dotąd środki do czyszczenia i dezynfekcji. Wszyscy zachęcani są do płatności bezgotówkowych, możliwie jest też dokonywanie płatności za pomocą przelewów.

Samochód na telefon

Doradcy sprzedaży samochodów nowych i używanych kontaktują się z klientami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowych czatów i telekonferencji. Wiele salonów oferuje wydawanie samochodu pod domem klienta. Zdalnie można także zawrzeć albo wznowić polisę ubezpieczeniową.

Z wyjątkiem dwóch obiektów, salony stacjonarne nadal pozostają otwarte. Klientom oferowane są dodatkowo czynności ozonowania wnętrza ich pojazdów.

Zdalna diagnostyka samochodu

Volvo umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej. Zaostrzono też rygory higieniczne obsługi aut. Obsługiwane pojazdy przed opuszczeniem serwisu są są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk.

Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów).