VOLVO: UNIKATOWY PROJEKT GRAFICZNY MODELU EX30 AUTORSTWA NORIAKIEGO

Volvo EX30 według Noriakiego, czyli Volvo Firma Karlik łączy motoryzację ze street artem

Owocem współpracy jest unikatowa grafika stworzona dla modelu Volvo EX30, którą zaprojektował – poznański street art’owiec Noriaki.


Zobacz relacje:

SAMOCHODY UŻYWANE WCIĄŻ POPULARNIEJSZYM WYBOREM NIŻ NOWE
 

ROZMAITOŚCI


 

Głównym celem projektu było przyciągnięcie uwagi widza poprzez unikatową estetykę. Artyście zależało na tym, aby w projekcie położyć nacisk na futurystyczny design, inspirowany liniami Volvo EX30. Samochód według Noriakiego ma być nie tylko źródłem podziwu, lecz także emanować nietuzinkowością. Artysta zazwyczaj pracuje w monochromatycznej palecie, korzystając z kolorów czarno-białych, jednak w przypadku tego projektu postanowił pójść zupełnie inną drogą, eksponując potęgę kolorów i elektryfikacji, bo tak w jego oczach ona się maluje. Na projekcie znalazły się symboliczne elektryczne wtyczki oraz błyskawice, które mają za zadanie podkreślić iskrzący, dynamiczny charakter samochodu.

Volvo EX30 z grafiką Noriakiego jest symbolem nowoczesności i artystycznego wyrazu w ruchu, łącząc w sobie inspirację uliczną sztuką oraz zaawansowaną technologią. To połączenie nie tylko przyciąga uwagę, lecz także tworzy niepowtarzalne doświadczenie dla pasjonatów motoryzacji. Samochód zyskał bogatą paletę barw oraz wyraziste detale, co z pewnością przyciągnie uwagę klientów Volvo przyzwyczajonych do bardziej stonowanej palety kolorów. Najbardziej charakterystycznym elementem grafiki jest postać Watchera, który napędza elektryfikację i przygląda się zmianom, jakie zachodzą w motoryzacji.

Mieszkańcy Poznania dobrze znają Watchera, postać, która jest motywem przewodnim w twórczości Noriakiego, z głową w kształcie jednego, podłużnego oka, która patrzy, obserwuje, zawsze jednak budzi pozytywne emocje, a można ją spotkać w różnych miejskich przestrzeniach. Współpraca z Noriakim to nie tylko spotkanie dwóch światów – motoryzacji i sztuki ulicznej. To synteza kreatywności, innowacji i pasji oraz zwrócenie uwagi na ważny dla marki temat elektryfikacji.