YAMAHA: NOWY MIEJSKI SKUTER MAJESTY S

YamaS1

Yamaha oferuje szeroką gamę miejskich skuterów. Nowy Majesty S, dzięki swej nowoczesnej konstrukcji, osiągom i muskularnemu wyglądowi dołącza do takich modeli jak Xenter na dużych kołach i bardziej kobiecy D’elight utrzymany w stylu retro, dopełniając segment miejskich skuterów Yamaha o pojemności 125 cm3.

Skutery miejskie marki zostały zaprojektowane po to, by ułatwiać codzienny transport. Japońska jakość, zaawansowane technologie i niezawodność są dostępne za przystępną cenę.


Zobacz także:
MOTOCYKLE


Oprócz satysfakcji z posiadania pojazdu marki premium, klienci Yamahy mogą mieć pewność, że otrzymają najwyższej jakości obsługę serwisową i gwarancyjną realizowane przez rozległą sieć autoryzowanych dealerów.

Majesty od lat jest nazwą linii skuterów Yamahy, obejmując przeszło 150 tys. sprzedanych egzemplarzy o pojemnościach od 125 do 180 cm3. Przez lata modele stały się synonimem wygody.

YamaS2

Uzupełniając segment miejskich skuterów, Yamaha wprowadza nowy skuter Majesty S, kompaktowy i przystępny pojazd o pojemności 125 cm3, który łączy praktyczność z łatwością użytkowania. Skierowany do mieszkańców miast, którzy poszukują oszczędnego, a jednocześnie wygodnego, stylowego i niezawodnego środka transportu, nowy S oferuje świadomemu kosztów klientowi szansę posiadania skutera w przystępnej cenie. Żywiołowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 125 cm3 oraz zwinne podwozie sprawiają, że miejskie i podmiejskie przejazdy stają się łatwe – za sprawą słynnych dynamicznych osiągów Yamahy.

Właściwości konstrukcyjne

Ekipa konstrukcyjna Yamahy zwróciła szczególną uwagę na ergonomię nowego Majesty S. Jednymi z głównych aspektów podwozia, które z pewnością zostaną docenione przez użytkowników, są obszerna, płaska przestrzeń na nogi i stopniowana, dwuosobowa kanapa, które nie tylko umożliwiają naturalną i swobodną pozycję jazdy, lecz także pozwalają na łatwy dostęp stóp do podłoża, sprawiając, że pojazd nadaje się do typowej, miejskiej jazdy typu „stop-start”. Automatyczne otwieranie kanapy zapewnia szybki dostęp do schowka, a rozkładane podnóżki, miękkie, stopniowane siedzisko i ergonomiczne uchwyty dbają o wygodę pasażera.

Liczne, obszerne schowki podkreślają praktyczne zalety modelu. Pod stopniowaną, dwuosobową kanapą znajduje się miejsce na jeden pełnowymiarowy kask plus kilka mniejszych przedmiotów. W mniejszym schowku przed kierowcą zmieści się półlitrowa butelka. Z przodu znajduje się też wygodny haczyk, do przewożenia niewielkich toreb, a osobom, które chcą wozić większy bagaż oferuje się kufer centralny.

Majesty S jest wyposażony w LED-owe światła pozycyjne, nadające skuterowi elegancki wygląd, który współgra z jego żywiołowym charakterem. Inspirowane rodziną skuterów Yamaha MAX, nowe światło tylne podkreśla dynamizm. Całość dopełnia kompletne oprzyrządowanie z trzema wskaźnikami, obejmującymi czytelny, analogowy obrotomierz, licznik przebytej drogi i cyfrowy prędkościomierz.

YamaS3

Główne właściwości
· stylowy, funkcjonalny i przystępny cenowo nowy skuter o pojemności 125 cm3;
· nowe, kompaktowe, praktyczne i dynamiczne nadwozie;
· naturalna, ergonomiczna pozycja jazdy;
· obszerna i płaska podłoga;
· łatwy dostęp stóp do podłoża;
· LED-owe światło pozycyjne i LED-owe światło tylne;
· stylowy panel oprzyrządowania;
· schowek pod kanapą zdolny pomieścić jeden pełnowymiarowy kask plus kilka mniejszych przedmiotów;
· przedni schowek i wygodny haczyk.

Dane (specyfikacja) techniczne Majesty S

Majesty S jest napędzany udoskonaloną wersją sprawdzonego, 4-suwowego, 4-zaworowego silnika SOHC, chłodzonego cieczą, który oryginalnie został opracowany do modelu Xenter. Ta jednostka napędowa jest zdolna dostarczać duże przyspieszenie ze startu zatrzymanego i pozwala na szybkie poruszanie się po zatłoczonych ulicach.

Bardzo wydajny system wtrysku paliwa sprawia, że Majesty S jest ekonomicznym środkiem transportu miejskiego, zaś pojedynczy wałek wyrównoważający w silniku oraz niewymagająca częstej konserwacji przekładnia CVT zapewniają płynną i swobodną jazdę.

YamaS4

Majesty S posiada nowy system tylnego zawieszenia typu Monoshock, który wykorzystuje pojedynczy, poziomy amortyzator oferujący stabilne i płynne trzymanie drogi. Takie rozwiązanie pomaga w utrzymaniu bardziej scentralizowanej masy, zwiększając zwinność prowadzenia, podczas gdy jego stopniowy łącznik zapewnia komfortowe właściwości tylnego zawieszenia w różnych warunkach jazdy.

Nowy skuter jest wyposażony w liczne rozwiązania, zazwyczaj występujące w droższych modelach, podkreślające dobry stosunek jakości do ceny. Przednia tarcza hamulcowa 267 mm o obrysie falistym z zaciskiem dwutłoczkowym i duża, 245 mm, tylna tarcza o obrysie falistym zapewniają płynne i pełne kontroli hamowanie.

Dopełnieniem atrakcyjnego wyglądu tego miejskiego skutera o wysokiej jakości są 13-calowe, 5-ramienne koła ze stopów lekkich, które pozwalają zachować niską masę nieresorowaną i zapewniają płynne właściwości zawieszenia oraz komfortową i pewną jazdę.

Główne właściwości techniczne
· ekonomiczny, 4-suwowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 125 cm3 (8,8 kW @ 7500 obr./min.);
· poziomy tylny amortyzator o progresywnej charakterystyce;
· chłodnica zamontowana z boku;
· 13-calowe przednie i tylne 5-ramienne koła ze stopu;
· duża przednia (267 mm) i tylna (245 mm) tarcza hamulcowa o obrysie falistym;
· dobra stabilność przy dużych prędkościach połączona z łatwością manewrowania w mieście.

YamaS5

Warianty kolorystyczne
· SW (Silky White);
· MT1 (Mat Titan);
· SMX (Midnight Black).

Specyfikacja techniczna wszystkich modeli w gamie dostępna na stronie: www.yamaha-motor.pl. Nie wszystkie modele i/lub kolory powyżej wymienionych modeli będą dostępne we wszystkich krajach.