ALFA ROMEO: NOWA SIEĆ DYSTRYBUCJI W ROSJI

A 1_130720_AR_SBK

Alfa Romeo powraca na rynek rosyjski jako bezpośredni importer, za pośrednictwem Chrysler Jeep Russia National Sales Company. Jest to potwierdzeniem zainteresowania włoskiej marki rynkiem rosyjskim, który według przewidywań w 2013 roku osiągnie wielkość sprzedaży 2,8 milionów nowych samochodów.

Oprócz importowanej już Giulietty, rosyjska gama Alfa Romeo składać się będzie z modeli MiTo – oficjalne wprowadzenie jej na rynek nastąpi w październiku w specjalnej edycji SBK – i z kompaktowego super samochodu 4C, od niedawna sprzedawanego w Europie w limitowanej edycji 500 egzemplarzy, z których jeden sprzedany został w Rosji.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


Chrysler Jeep Russia National Sales Company to spółka Grupy Chrysler, która już teraz zarządza całą sprzedażą, posprzedażą oraz gwarancjami na produkty Fiat, Fiat Professional, Chrysler, Jeep i Dodge, sprzedawane w obszarze Federacji Rosyjskiej. Do końca roku, 5 nowych dealerów Alfa Romeo dołączy do aktualnego importera, który nadal będzie pełnił swoją ważną rolę na obszarze Sankt Petersburga.

A 3_130719_AR_Russia_04

Oprócz wysoko wyspecjalizowanej sieci sprzedaży, struktury Alfa Romeo będą oferować również wysokiej jakości usługi posprzedażne, świadczone przez Mopar. Wzbogaceni o doświadczenie zdobyte w zeszłym roku z właścicielami samochodów Jeep w Rosji, również klienci Alfy Romeo będą mogli aktywować wysokiej jakości usługi pomocy drogowej, które świadczone będą nie tylko w awaryjnych sytuacjach, ale również w przypadku wypadku drogowego, kiedy zapewniany jest samochód zastępczy dostarczany na miejsce.

Jakość i efektywność są również atutami nowego ośrodka logistycznego Mopar, otwartego w Moskwie w 2012 roku, który dystrybuuje ponad 20 tysięcy oryginalnych części zamiennych marek Fiat S.p.A i Chrysler Group w Rosji.

A 2_130719_AR_Russia_01