AUDI: WIRTUALNY SALON – TYM RAZEM CITY PARIS

audi_pari1

Przy paryskim Place du Marché SaintHonoré, otwarty został kolejny salon Audi City. Piąta już na świecie placówka zbudowana jest w myśl koncepcji w pełni cyfrowego showroom’u.

Powstała w samym sercu francuskiej stolicy i prezentuje najnowocześniejsze rozwiązania spod znaku czterech pierścieni. Słynny Place Vendôme i Rue SaintHonoré, znajdują się w bezpośrednim jej sąsiedztwie.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Goście odwiedzający nowy showroom czterech pierścieni, będą mieli okazję do zapoznania się z pełną gamą produktów markii. Prezentacja przebiega cyfrowo. W ten sposób można wybrać również wszystkie specjalne elementy wyposażenia oraz opcje indywidualizacji. Na ogromnych, sięgających sufitu ekranach, których powierzchnia to prawie 40 metrów kwadratowych, klienci mogą skonfigurować swoje wymarzone auto na miliony sposobów.

Ogromne ekrany, tzw. „powerwall’e”, z fotograficzną wręcz dokładnością wyświetlają obraz wybranego, spersonalizowanego samochodu, ukazując tak drobne detale, jak np. szwy na skórzanych fotelach.

Cztery, również w pełni wyposażone w cyfrowe udogodnienia pomieszczenia – „Customer Private Lounges”, zapewniają prywatną przestrzeń niezbędną do osobistych rozmów z doradcami i do zawarcia umowy. W paryskim Audi City, na klientów oczekuje też nowe, nie proponowane dotąd rozwiązanie – „Intelligence Lounge”, dzięki któremu pobyt w salonie o powierzchni około 350 metrów kwadratowych jest jeszcze bardziej relaksujący i ekskluzywny.

Pierwsze Audi City powstało w roku 2012 w Londynie, a następne, w kolejnych latach uruchamiane były w Pekinie, w Berlinie, a kilka tygodni temu również w Stambule. Koncepcja salonu łączy zalety tradycyjnego handlu, z całą gamą cyfrowych innowacji.