CASTROL: ANNA WILCZEWSKA SZEFEM MARKETINGU

1 sierpnia 2012 roku Anna Wilczewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie BP Europa SE, odpowiadając za markę Castrol na rynku polskim. Castrol Polska oraz BP Polska od roku 2010 wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu.

Anna Wilczewska jest związana z firmą Castrol od 2006 roku. Jako dyrektor marketingu będzie zajmować się realizacją strategii komunikacji marketingowej marki Castrol, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych produktów, a także zarządzaniem zespołem marketingu. Poprzednio pełniła funkcję kierownika marketingu ds. PCO (samochody osobowe) i odpowiadała za komunikację masową z konsumentami oraz współpracę z klientami – warsztatami nieautoryzowanymi. Kierowała też działaniami w zakresie promocji marki Castrol jako Oficjalnego Sponsora Mistrzostw Europy UEFA Euro 2012 i 2008 oraz Mistrzostw Świata FIFA 2010.

Wcześniej pracowała w firmach Shell i Polskie Książki Telefoniczne, gdzie odpowiadała za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, uwzględniającej ATL i BTL, marketing bezpośredni, promocje, wydarzenia oraz PR. Zajmowała się także badaniami rynku. Absolwentka marketingu i zarządzania Szkoły Głównej Handlowej. Interesuje się psychologią i socjologią, lubi podróże, a jej pasją jest półtoraroczny syn.

Castrol jest jednym z największych na świecie producentów olejów silnikowych i środków smarnych. Dostarcza produkty dostosowane niemal do każdego rodzaju pojazdów. Szeroka gama najwyższej jakości olejów to rezultat ponad 110 lat doświadczeń w doskonaleniu środków smarnych. Jako aktywny sponsor wydarzeń sportowych Castrol wielokrotnie zdobywał tytuły mistrza świata wyścigów serii Formuły 1 lub Rajdowych Mistrzostw Świata serii WRC. Od 2008 roku firma sponsoruje piłkę nożną. Castrol jest oficjalnym sponsorem FIFA 2014.