CASTROL: NOWA KAMPANIA Z JERZYM DUDKIEM

Rozpoczęła się emisja nowych spotów sponsorskich promujących Castrol EDGE. Kampanię, której głównym bohaterem jest Jerzy Dudek, przygotowała Gruppa 66 Ogilvy na zlecenie Castrol, oficjalnego sponsora UEFA Euro 2012.

– Jerzy Dudek, jako ekspert już od ponad roku jest twarzą naszego programu sponsorskiego i promuje narzędzia do analizy gry piłkarzy, które dostarczamy. Jesteśmy pod wrażeniem jego mocnej osobowości i siły charakteru. W nowej reklamie postanowiliśmy pokazać, jak skutecznie działa dzięki swojej wytrzymałości psychicznej. Połączyliśmy to z przesłaniem naszego produktu premium Castrol EDGE: 40 procent bardziej wytrzymały niż wiodące oleje konkurencji – komentuje Sławek Radoń, Dyrektor Marketingu Castrol na Europę Środkową.

Na całość kampanii składają się cztery osobne spoty. W każdym z nich można zobaczyć, jak zawodnik radzi sobie w sytuacji meczowej podczas obrony i konfrontacji, wykorzystując ciało i zmysły. Do produkcji zdjęć wykorzystano nowoczesną kamerę Phantom Gold, dzięki której można było nakręcić bliskie ujęcia i zaprezentować studium postaci.

– Z łatwością wczułem się w swoją rolę. Spot pokazuje emocje, które towarzyszyły mi wiele razy w ekstremalnych sytuacjach na boisku, na przykład podczas finału Ligi Mistrzów w 2005 roku, kiedy musiałem dać z siebie nadzwyczaj dużo – wspomina zdobywca Pucharu Europy z FC Liverpool, 59-krotny reprezentant Polski, Jerzy Dudek.

W produkcję spotu było zaangażowanych ponad 50 osób, wykorzystano kilka ton sprzętu.

Więcej o programie Castrol można przeczytać na www.castrol.pl.

Obejrzyj spot reklamowy “Obrona”: www.youtube.com/watch?v=QuTI1IpajTI

Obejrzyj spot reklamowy “Zmysły”: www.youtube.com/watch?v=vkmH3l1Nr3E.