CITROEN: RUSZYŁY ZAMÓWIENIA NA NOWEGO Ë-JUMPERA

W salonach dealerów Citroena w Polsce można już składać zamówienia na nowy, elektryczny model ë-Jumper. Dostawcze auto świetnie sprawdzi się w transporcie miejskim.

Samochód zapewnia użytkownikom wszystkie atuty wersji napędzanej silnikiem spalinowym oraz korzyści typowe dla pojazdów na prąd.


Zobacz także:

ECO

UŻYTKOWE


 

To partner w pracy dla przedsiębiorców z różnych branż, dopasowany do ich wymogów.

Atuty Citroëna ë-Jumpera to:
– wszechstronność: może wjechać do stref ograniczonego dostępu, dwa warianty pojemności akumulatora, które zapewniają zasięg do 340 km (WLTP);
– elektryczny napęd zapewnia płynną i cichą jazdę oraz niższe koszty użytkowania;
– gama, dopasowana do indywidualnych potrzeb: 4 wersje (furgon, podwozie z pojedynczą kabiną, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną), cztery długości i trzy wysokości;
– uniwersalny: nadaje się do przewozu ciężkich ładunków. Ładowność do 1 590 kg, pojemność do 17 m3, dwie opcje DMC, które umożliwiają załadunek do 4 ton.
– osiem technologii wykorzystywanych podczas codziennej jazdy.

Zamówienia na nowy, elektryczny model ë-Jumper są już przyjmowane. Ceny zaczynają się 258 100 zł netto. ë-Jumper to drugi po modelu ë-Jumpy zelektryfikowany samochód dostawczy z gamy Citroëna. Po premierze furgonu ë-Berlingo w styczniu 2021 roku, wszystkie samochody użytkowe marki zostaną zelektryfikowane.

Ë-Jumper daje możliwość wyboru jednego z dwóch wariantów pojemności akumulatora. Litowo- jonowy o pojemności 37 kWh i zasięgu 200 km (WLTP) dostępny w wersjach nadwozia L1 i L2. O pojemności 70 kWh i zasięgu 340 km – w wersjach L2S, L3 i L4.

Użytkownik zamawia pojazd, który wpasuje się w jego działalność, bez względu na to, czy będzie wykorzystywany do dojazdu na teren budowy czy do realizacji dostaw. Akumulator trakcyjny został umieszczony pod podłogą, aby nie zajmować miejsca we wnętrzu. Jest objęty gwarancją na minimum 70 proc. jego pojemności na okres 8 lat lub 160 tys. km.