DS AUTOMOBILES STAWIA NA GASTRONOMIĘ

Gastronomia, symbol francuskiego stylu życia, to jeden z aspektów sztuki podróży à la française, lansowanej przez markę DS Automobiles

Gastronomia, jedna z dziedzin artystycznych bliskich DS Automobiles, podobnie jak kultura i moda, jest symbolem francuskiego stylu życia. Od momentu powstania DS Automobiles zgłębia różne aspekty gastronomii. Marka jako organizator wielu wyjątkowych doświadczeń kulinarnych w ramach ekskluzywnego programu ONLY YOU PRIVILEGE coraz mocniej wiąże się z gastronomią – pragnie nadal zjednywać sobie serca epikurejczyków.


Zobacz także:

RENAULT: FRANCUSKA MARKA NA 5 MIEJSCU W SPRZEDAŻY W POLSCE ZA 2022 ROK

ROZMAITOŚCI


 

Julien Dumas ambasadorem gastronomicznym DS Automobiles

W 2010 roku „francuska tradycja biesiadna” została wpisana na listę niematerialnego dziedzictwa kulturowego UNESCO. Przyjemność smakowania, harmonia między człowiekiem i darami natury, staranny wybór dań z coraz bogatszego zbioru przepisów, smaczne, pasujące do siebie produkty, odpowiednie połączenie potraw z winem, dekoracja stołu i charakterystyczne gesty towarzyszące degustacji zostały uznane za wyjątkowe umiejętności, budujące wspólnotę i wywołujące emocje.

Aby wpisać się w tę tradycję, Julien Dumas zostaje ambasadorem gastronomicznym DS Automobiles. Szef kuchni, wyróżniony gwiazdkami Michelina, który pracuje w restauracji Bellefeuille w hotelu Saint James w Paryżu, serwuje sezonową kuchnię skupioną na naturze.

Jego pasją jest nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji ze zbieraczami, ogrodnikami, rybakami i hodowcami. Na pierwszym miejscu stawia na autentyczność rzemieślników ziemi i morza, u których się zaopatruje, dzięki czemu może oferować wyborne potrawy, bogate w wartości odżywcze.

Julien Dumas czerpie energię ze spotkań i podróży, z oceanu pełnego ryb, mięczaków, wodorostów, a także z nadmorskich ziół. Te chwile swobody łączą się z ekologicznym podejściem do gotowania.

Jako ambasador gastronomiczny DS Automobiles, Julien Dumas jeździ nowym DS 7 E-TENSE z napędem hybrydowym plug-in, który może przejechać w trybie zerowej emisji nawet 65 kilometrów (cykl WLTP). Dzięki technologii, doborowi materiałów i elegancji nowy DS 7 E-TENSE jest zaproszeniem do podróży we francuskim stylu. Inspiruje do nowych pomysłów i jest idealnym towarzyszem spotkań z dostawcami w poszukiwaniu wysokiej jakości produktów.

Bardzo podoba mi się podejście DS Automobiles, zarówno jego przywiązanie do francuskiego know-how, jak i rozwiązania technologiczne, które wpisują się w proces transformacji energetycznej.Te wartości, przeniesione na mój obszar zainteresowań, odpowiadają filarom mojej kuchni, chcę, aby była sezonowa i bliska środowisku. Podobnie jak DS Automobiles współpracuję bezpośrednio z rzemieślnikami.Stworzyłem własny ogródek warzywny i jestem bardzo związany z morzem. Menu i nazwy potraw są wyrazem moich inspiracji i podróży z miasta nad morze.Takie wyjazdy są zawsze źródłem nowych doświadczeń, którymi lubię się dzielić – powiedział Julien Dumas, ambasador gastronomiczny DS Automobiles

Gdy mowa jest o francuskim know-how, nie sposób pominąć gastronomii. Szef kuchni Julien Dumas posiada wyjątkowy styl.Jest bardzo zżyty z ludźmi, z którymi pracuje.Efektem tych relacji są niezapomniane anegdoty i wyjątkowe produkty.Dążenie do doskonałości, dzielenia się i autentyczność to bliskie nam wartości.Razem chcemy promować francuski styl życia.Odpowiedzialność ekologiczna to również nasza wspólna misja – już od przyszłego roku DS Automobiles będzie wprowadzać na rynek wyłącznie modele w 100% elektryczne – powiedziała Béatrice Foucher, dyrektor generalna DS Automobiles

W roli ambasadora DS Automobiles Julien Dumas dołącza do Jean-Érica Vergne’a, dwukrotnego zwycięzcy Formuły E i kierowcy DS PENSKE Formula E Team.