GOODYEAR: MERCEDES KLASY E NA OPONACH EAGLE F1 ASYMETRIC 3

HiRes

Najnowszy produkt w portfolio Goodyeara w segmencie UHP – nowe opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 zostały wybrane na wyposażenie fabryczne Mercedesa klasy E.

Ogumienie, które dopiero niedawno trafiło do oferty serwisów detalicznych, będzie montowane w nowym modelu marki z gwiazda na masce w różnych rozmiarach: na obręcze od 17 do 20 cali, szerokości od 225 do 275 i profilu od 30 do 55.


Zobacz także:

OPONY

ROZMAITOŚCI


 

Wszystkie opony będą oznaczone symbolami ‘MO Extended’, co oznacza konstrukcję opracowaną przez amerykański koncern specjalnie dla Mercedesa, a także zastosowanie technologii Goodyear Run on Flat.

Mercedes- Benz klasy E to nowoczesny i ekonomiczny samochód, który łączy dynamiczny wygląd z wzorcowymi osiągami, komfortem i bezpieczeństwem. Po dodaniu najnowszych technologii zastosowanych w oponach Eagle F1 Asymmetric 3, pojazd będzie wyróżniać się również doskonałą przyczepnością i osiągami na drodze.

Innowacyjne rozwiązania opracowane przez Goodyeara zapewniają między innymi krótszą drogę hamowania i lepszą przyczepność. Przekłada się to bezpośrednio na doskonałą trakcję na mokrych i suchych nawierzchniach, również podczas pokonywania zakrętów, przy jednoczesnym zachowaniu efektywności paliwowej.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 wyznacza nowy standard osiągów dla ogumienia montowanego w szybkich i dynamicznych samochodach. To propozycja marki dla segmentu UHP, oferująca krótką drogę hamowania, najwyższą precyzję prowadzenia i pełną kontrolę nad pojazdem zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni.

– Z przyjemnością wprowadzamy na rynek produkt, który cieszy się powodzeniem wśród producentów samochodów, czego doskonałym przykładem jest Mercedes klasy E. To nasz flagowy model, którego ewolucja jest dla nas ogromnym źródłem satysfakcji. Zaawansowane technologie opracowane przez naszych inżynierów zapewniają doskonałe osiągi na mokrych i suchych nawierzchniach, przy zachowaniu efektywności paliwowej, co jest bardzo ważne zarówno dla producentów samochodów jak i samych kierowców. W procesie projektowania opony przeprowadzono ponad 5000 testów, z czego 1200 na drogach publicznych. Łącznie włożyliśmy w ten produkt ponad 36 000 godzin pracy inżynierów w pięciu ośrodkach testowych w pięciu krajach. Ponadto we współpracy z Mercedes- Benz poświęciliśmy wiele godzin na dostosowanie ogumienia do charakterystyki klasy E, co świadczy o naszym zaangażowaniu w opracowywanie wyjątkowego rozwiązania dla zarówno dla producentów aut, jak i kierowców – powiedział Martijn De Jonge, dyrektor marki Goodyear.

Niedawno Goodyear informował, że opony Eagle F1 Asymmetric 3 zostały także wybrane jako wyposażenie fabryczne Jaguara XF.