GRUPA PGD: DUŻY RUCH NA MOBILNEJ PLATFORMIE

Prawie 30 tysięcy odwiedzin zanotowała w pierwszym półroczu działalności mobilna platforma Grupy PGD – m.pgd.pl. Platforma, na której znajdują się oferty sprzedaży prawie sześciuset nowych samochodów i ponad trzystu aut używanych, pozostaje rozwiązaniem unikatowym w skali kraju.

Zdaniem Jacka Klukowskiego, dyrektora marketingu Grupy PGD, m.pgd.pl to narzędzie wpływające na zmianę zachowań klientów kupujących samochody nowe i używane, bo przecież podczas odwiedzin u innych dealerów mogą oni na bieżąco porównywać oferty. Płynie z tego wniosek, że Grupa PGD nie obawia się weryfikacji swoich propozycji.

– Liczba odwiedzających mobilną wersję naszej strony potwierdza jej przydatność w kontaktach z klientami i musi cieszyć, zważywszy, że wynik ten osiągnęliśmy po zaledwie dwóch kampaniach reklamowych – komentuje Jacek Klukowski.

Platforma jest zoptymalizowana dla systemów Android, IOS oraz Microsoft. Jej przyjazny interfejs i funkcjonalny mechanizm wyszukiwania, które wykazały badania web usability, znajdują potwierdzenie w rzeczywistości. Dowodami są wartość współczynnika klikalności (CTR − Click Through Rate), osiągniętego w kampaniach i parametry jakościowe ruchu na platformie mobilnej, porównywalne z parametrami tradycyjnej witryny www. Użytkownicy internetu w tabletach i smartphonach to zazwyczaj osoby lepiej doświadczone w użytkowaniu sieci i wyczulone na prawidłowe usability przeglądanych witryn. Wszystko to jest dla Grupy PGD impulsem do dalszego rozwoju projektu.

Narzędzie zostało wyprodukowane samodzielnie przez Grupę PGD, co nie powinno dziwić, jeśli zważy się, że Grupa jest jednym z najbardziej doświadczonych podmiotów w stosowaniu rozwiązań marketingu mobilnego w Polsce. Niezależnie od platformy mobilnej dla działów sprzedaży, dysponuje też docenioną już przez setki klientów platformę transakcyjną służącą do wynajmu samochodów – m.express.pl.