KLASYCZNE TRIUMPHY: NIEZWYKLE UDANE SPOTKANIE AD’2017

klastrium_0

Spotkanie Klasycznych Triumphów to cykliczne wydarzenie dla miłośników marki. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych zlotów w naszym kraju, który w tym roku odbył się już po raz trzeci.

Tym razem właściciele motocykli Triumph Bonneville, Thruxton, Scrambler, ale także innych modeli przyjechali do Hotelu Pod Wulkanem w Kluszkowcach. Po raz kolejny okazała się rekordowa pod wieloma względami.


Zobacz także:

TURYSTYKA

SPOTKANIE KLASYCZNYCH TRIUMPHÓW


 

Tegoroczna frekwencja przerosła nawet szacunki organizatorów. W Pieninach pojawiło się ponad dziewięćdziesiąt osób i prawie siedemdziesiąt motocykli. Na poerwszy dzień zaplanowano malowniczą i wiodącą górskimi drogami trasę, którą uczestnicy pokonywali w dziesięcioosobowych grupach.

 

Po drodze mieli okazję podziwiać piękne widoki i górskie krajobrazy, ale także odpoczywać w ciekawych lokalizacjach i zjeść posiłek przygotowany specjalnie dla nich przez ekipę Startruck Street Food. Po południu odbywały się jazdy testowe nowymi modelami Triumpha dostarczonymi przez Triumph Polska i Triumph Katowice.

Nie zabrakło Bobbera, Bonneville’a T120, Street Scramblera, Thruxtona R, Tigera Explorera i innych nowości. Ogłoszono też konkurs na najlepiej przerobionego Triumpha. Głosowali sami uczestnicy. Zwyciężył Kamil Maziarek, który zmodyfikował swojego Bonneville’a SE. W nagrodę otrzymał zegarek Davosa Heritage ufundowany przez importera marki w Polsce.

Nagrody dla uczestników imprezy przekazali także Motul Polska i Karcher Polska. Zostały one rozlosowane podczas wspólnej kolacji. Wieczór zakończył się koncertem rockowego zespołu Overdrive. Drugiego dnia triumphowa brać pojechała zwiedzać podziemia elektrowni wodnej w Czorsztynie.

 

Tegoroczna edycja Spotkania Klasycznych Triumphów była udana pod każdym względem. Dopisali uczestnicy i pogoda. Atmosfera, jak co roku była wspaniała. Partnerami III Spotkania Klasycznych Triumphów byli: Triumph Polska, Motul Polska i Karcher Polska oraz Davosa Polska. Pomagały także Aress i Safetygroup. Współorganizatorem eventu był Triumph Katowice.

Patronat nad imprezą objęło stowarzyszenie Cafe Racer Club Poland, które ufundowało specjalną koszulkę klubową dla posiadacza najstarszego Triumpha. Okazał się nim Maciej Chojnowski podróżujący Triumphem Bonneville 140V rocznik 1976.

Redakcja NewsAuto.pl po raz trzeci była patronem medialnym zlotu. A kto nie był – niech żałuje i już ter4az zaplanuje przyjazd na następną edycję imprezy: za rok…

Fot: M. Kaliszka