MAZDA: SIEDEM LAT SUKCESU MARKI W POLSCE

mazda6_acti12

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008. Od tego czasu z autoryzowanych salonów wyjechało na polskie drogi ponad 30 tysięcy Mazd.

Największą popularność wśród klientów zdobyły: Mazda6 (10 519 zarejestrowanych egzemplarzy), zaraz za nią Mazda3 (9 489 szt.) i Mazda CX-5 (4 744 szt.).


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

– Cieszy nas przede wszystkim ogromny sukces modeli nowej generacji SKYACTIV Mazdy – to zdecydowanie przełom dla marki w ciągu tych 7 lat. Klienci doceniają piękno stylizacji, rozwiązania techniczne, bogate wyposażenie i wysoką wartość rezydualną naszych samochodów. Przyciągamy też coraz więcej klientów z segmentu premium. Analizując zamówienia przewidujemy w tym roku sprzedaż ok. 9 tysięcy samochodów – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.

gama_mazda543

Rejestracje poszczególnych modeli (01.06.2008 – 31.07.2015 r.)
– Mazda6: 10 519
– Mazda3: 9 489
– CX-5: 4 744
– Mazda2: 2 660
– CX-7: 1 421
– Mazda5: 601
– CX-9: 524
– MX-5: 358
– CX-3: 61
– razem: 30 377